Завдяки програмі адаптації, ви отримаєте

Наша програма адаптації вашої ЗЕД – це наступний крок розвитку. Ми використовуємо весь наш досвід, щоб знайти, показати й оптимізувати ваш відділ зовнішньоекономічної діяльності: готуємо ваших співробітників, налагоджуємо бізнес-процеси, і допомагаємо вам розвиватися.

Програма адаптації – це комплексне рішення для вибудовування й оптимізації ЗЕД всередині вашого підприємства.

Чому VR GROUP CUSTOMS LOGISTICS

Професіоналізм

Ми експерти зовнішньоекономічної діяльності, і це не просто гучні слова. Досвід наших співробітників сягає 20 років. Ми створили команду професіоналів, орієнтовану на «комфортний» результат для нашого клієнта. Багаторічний досвід дозволяє нам знаходити законний вихід із найскладніших ситуацій

Стратегія випередження

Ми одні з перших компаній по митно-брокерських послугах, яка почала оформляти вантажі в режимі Імпорт 40ЕА без заїзду та плати за митний термінал, або в режимі Імпорт 40 АА прямо в пункті пропуску, також без плати за термінал

Технічні можливості

Наші представництва в регіонах проведуть митне оформлення вантажу на максимально короткій відстані від місця вивантаження, що дозволяє зменшити витрати на логістику та скоротити час доставки вантажу

Близькість до клієнта

Ми працюємо цілодобово, що дозволяє проводити митне оформлення навіть у вихідні дні, без простою вантажу на терміналі.
Ведемо клієнта за руку 24/7/365, тихі асистенти, чуємо та розуміємо основну потребу та які очікувані результати має отримати від нас наш клієнт тут і зараз.

Операційна перевага

Ми працюємо за принципом диференціації – поєднання бездоганного сервісу з операційною досконалістю. Наслідок – час на митне оформлення вантажу зведено до мінімуму

Нам довіряють

Ми не залишаємо клієнта до повного розв’язання всіх складних питань угоди

Як почати з нами працювати?

З чого складається програма адаптації ЗЕД

Як ми здійснюємо адаптацію?

  • Ми організовуємо для ваших співробітників навчальні заходи, починаючи з фундаментальних знань митного спрямування, організації логістики, оформлення товаросупровідних документів, які функції та який очікуваний результат має бути від логістів або менеджерів ЗЕД, які етапи існують в процесі угоди, що в цілому і являє собою ЗЕД.

Чому варто адаптуватися?

  • Компетентна робота як окремого співробітника, так і в цілому відділу ЗЕД, несе в собі одну з найважливіших цінностей – це правильно вибудувана робота відділу ЗЕД, що включає в себе: високу компетентність співробітників, ефективні бізнес-процеси та розуміння очікуваного результату кожним працівником.
  • Відомий факт, що виживає не найсильніший, а той, хто вміє пристосовуватися. Знайшовши вузькі місця вашої логістики, вам залишиться тільки адаптувати процеси та робити реорганізацію моделі поставок, якщо ви хочете бути ефективним і проактивним учасником ринку.

Особливості адаптації ЗЕД

Наш досвід роботи у сфері ЗЕД становить понад 13 років, всі наші співробітники є практиками та мають справу зі складними угодами різного рівня, починаючи від оформлення цегли й закінчуючи б/у обладнанням.

Ми навчили і побудували не один відділ ЗЕД, що дозволяє нам безперервно удосконалювати свою послугу та впроваджувати новітні інструменти, які використовуються в ЗЕД. Постійна комунікація з нашими клієнтами дозволяє нам контролювати і, за необхідності, вносити зміни в роботу відділу ЗЕД.

Необхідні компетенції

У процесі навчання ми залучаємо експертів в сфері логістичних і транспортно-експедиційних послуг, досвідчених менеджерів ЗЕД, які працюють в міжнародних компаніях. А для того, щоб розібратися глибше в роботі митних органів, представників митниці.

Підготовкою вашого відділу ЗЕД буде займатися цілий ряд вузькопрофільних фахівців, які допоможуть і підготувати ваш персонал, і налагодити процес і точки контролю.

Що ще варто знати про програму адаптації

Формування центрів відповідальності

Оргструктура компанії може складатися з багатьох центрів відповідальності, таких як фін. відділ, ком. відділ, юр. відділ і інші, але що має бути обов’язковим, так це відділ ЗЕД, який, як правило, контролює керівник компанії. Ми нерідко стикалися з ситуаціями, коли відділ ЗЕД знаходиться безпосередньо під відділами фінансів, продажів або навіть маркетингу, що є великою помилкою в оргструктурі компанії. Це вносить деструктив у роботу, коли керівник іншого профілю намагається керувати відділом ЗЕД, не маючи для цього спеціальних знань.

Контроль в руках керівника

Відділ ЗЕД необхідно виділити окремим центром відповідальності з керівником відділу, який буде знаходитися в підпорядкуванні безпосередньо у керівника компанії.

У вас не буде необхідності вдаватися в усі тонкощі процесу, але ви будете розуміти основні показники ефективності та точки контролю

Не тільки документи, а й переговори

Від компетентності працівників відділу ЗЕД залежить, наскільки якісно будуть вестися переговори з нерезидентом, який пакет документів необхідно отримати від відправника вантажу та як він має бути складений, співробітник повинен вміти вибудовувати діалог з перевізниками і транспортно-експедиторськими компаніями, аналізуючи ринок логістичних послуг. Не менш важливим є прямий діалог з митним агентом, прогалини в комунікаціях часто розцінюються як затримка в митному оформленні вантажу і в результаті невизначеності в відповідальності.

Ефективне митне оформлення вантажу від А до Я

Очікуваним результатом для логіста або менеджера ЗЕД є конструктивна комунікація з нерезидентами, правильно оформлені товаросупровідні документи, оптимізована логістика, проведене митне оформлення відповідно до закону, вивантаження на складі одержувача та сформований пакет документів для бухгалтерії.

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Чи може ваша компанія провести онлайн тренінг про зміни в митниці?

Так, можемо.

Для наших наявних клієнтів ми проводимо на регулярній основі вебінари про зміни в митниці та відповідаємо на питання.

Також ми окремо практикуємо навчання та посилення центру відповідальності компаній з логістики, на регулярних закритих зустрічах окремих груп суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності.

Чи варто відправляти на детектор брехні своїх співробітників відділу логістики?

Гарне запитання.

Варто чи не варто – відповідь точно у ваших руках. Одні європейські компанії тільки через проходження співбесіди через детектор брехні приймають співробітників на роботу, інші категорично проти, оскільки це суперечить їхній корпоративній етиці.

Ми рекомендуємо вдаватися до таких фахівців лише за прямою необхідністю, краще на регулярній основі практикуйте стрес-тести вашої моделі логістики або здійснюйте контрольний ланцюг поставки.

Чи можна без значних змін щось поліпшити у нас в компанії?

Так, можна, що для цього потрібно зробити?

Тільки після проведення митного аудиту або стрес-тесту поставок, можна розуміти вузькі місця транзакцій вашої логістики, тому для якісного і точкового поліпшення, краще та вигідніше виконати глибоку перевірку підприємства на наявність вузьких місць в роботі декларантів або митних брокерів, ціноутворення транспорту, як внутрішнього, так і міжнародного, і так далі.

Отримавши опісля чіткий і сухий звіт в цифрах і чек-лист з рекомендаціями дій, ви самі можете розставити пріоритети виконання завдань по кожному пункту в окремому випадку, і це буде точно та зрозуміло в вимірюванні, що було і що стало.

Яка вартість послуги по збільшенню ефективності роботи відділу логістики?

Велика кількість критеріїв впливає на формування ціни, краще щоб ви залишили заявку на сайті, і наш фахівець з вами зв’яжеться та запросить на зустріч.

Вибравши співпрацю з нашою компанією, ви точно залишитеся здивовані якістю сервісу та нашим підходом до поставлених завдань.

Скільки часу буде займати побудова нового відділу логістики?

Основний проміжок часу займе підбір кадрів, оскільки наша кадрова воронка глибока. На сьогоднішній момент в Україні головним вузьким місцем є людський фактор і в нього буде впиратися багато часу.

У будь-якому випадку, почавши співпрацю, виконувати роль відділу логістики може тимчасово сформована наша робоча група або точково закривати поставлені завдання.

Ми вам гарантуємо: пройшовши цей шлях із нами, ви отримаєте найякісніший відділ логістики в своєму житті.

Відгуки наших партнерів

"ОТП Лізинг" висловлює щиру подяку колективу компанії "ВР-ГРУП" за багаторічну плідну співпрацю, уважне ставлення та допомогу у вирішенні питань митно-брокерського оформлення вантажів.

За високий професіоналізм у вирішенні питань митного оформлення, що сприяло швидкому отриманню Національною телекомпанією України НТКУ від Європейської мовної спілки ЄВС унікального обладнання для гібридної мережі "Фуна", висловлюємо щиру подяку колективу компанії "ВР-ГРУП"

«ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ» веде зовнішньоекономічну діяльність понад 5 років. За цей проміжок часу ми співпрацювали з багатьма брокерськими фірмами, і вже маємо уявлення про те, як повинні надаватися послуги в сфері митного оформлення.

Пів року тому ми почали роботу з фірмою «ВР-ГРУП», і в наслідку забули про багато проблем, пов'язаних із митним оформленням.

Брокерські послуги певною мірою є дуже індивідуальними, і «ВР-ГРУП» завжди вдається знайти індивідуальний підхід до кожного клієнта й надати високоякісні послуги.

А тепер - без офіціозу © Хлопці - просто молодці

Приємно вирішувати робочі питання з професійним колективом, який, зберігаючи робочу етику, одночасно веде з клієнтом ділову «дружню розмову». Така атмосфера позитивно позначається на робочому процесі та загальному результаті. За «теплий і невимушений», але водночас діловий «клімат» в колективі - окрема подяка керівництву компанії.

За цей короткий період ми відчули, що «ВР-ГРУП» - не тільки надійний партнер і високого рівня фахівці митно-брокерських послуг, які знають свою справу, а ще й чудові люди.

Компанія «Дінтернал Ед'юкейшн» - найбільший імпортер навчальної та художньої літератури в Україні, перед якою постало завдання заміни логістичної компанії в надзвичайно стислі терміни, ухвалили рішення почати співпрацю з компанією «ВР-ГРУП».

Починаючи з першого дня співпраці, компанія "ВР-ГРУП" проявила себе надійним партнером в митній логістиці, на якого можна покластися у вирішенні будь-яких складних ситуацій митного оформлення вантажу

Компанія ТОВ «ТД «КМВ» висловлює подяку ТОВ «ВР-ГРУП» і його співробітникам за співпрацю та високий рівень сервісу.

Клієнтоорієнтований підхід, розуміння наших непростих потреб і завдань, комплексний підхід до митного очищення вживаного обладнання лінії розливу SIDEL для наших виробничих потреб, дозволило судити про Ваш високий професіоналізм надання комплексу послуг митного брокера та перевезення.

За багаторічний період ведення бізнесу в Україні, ТОВ «Данон» мали можливість співпрацювати з багатьма компаніями, що надають митно-брокерські послуги.

Однак за один рік роботи з ТОВ «ВР-ГРУП» ми були приємно вражені кваліфікацією її персоналу та всебічним підходом до вивчення і вирішення поставлених завдань.

Цим листом, компанія «ВИНФОРТ» висловлює величезну подяку команді митних брокерів «ВР-ГРУП», які виявили високий професіоналізм і належне виконання своїх обов'язків, а також чудові людські якості на всіх етапах здійснення зовнішньоекономічної операції, в процесі митного оформлення вантажу «меляса бурякова», в режимі «експорт», в Полтавській митниці в період червень-вересень 2012 р.
З надією на подальшу взаємовигідну співпрацю.

ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-КОНТАКТ» висловлює глибоку повагу та щиру вдячність

ТОВ «ВР-ГРУП» за професіоналізм та якісно надані послуги в сфері митно-брокерської діяльності, а саме в проектній підготовці документів та відстоюванні інтересів компанії.

Попри великий обсяг партії вживаного обладнання, митне оформлення було проведено в найкоротші терміни.

Висловлюємо впевненість у збереженні дружніх стосунків.

Ми високо цінуємо професіоналізм співробітників ТОВ «ВР-ГРУП» за оперативність у прийнятті рішень, за злагоджену роботу та за вміння швидко реагувати на всі наші запити і прохання.

ДПФ «Екотехніка-М» вважає компанію «ВР-ГРУП» надійним і стабільним партнером в організації та проведенні митного оформлення вантажу, а також інших брокерських послуг.

З упевненістю можемо рекомендувати ТОВ «ВР-ГРУП», як компанію-лідера на ринку митно-брокерських послуг, яка відрізняється своїм високим професіоналізмом і авторитетом. Працюючи з компанією «ВР-ГРУП», ви завжди можете бути впевнені в досягненні бажаного результату!

За час роботи з ТОВ "ВР-ГРУП", її працівники зарекомендували себе як кваліфіковані митні брокери, які добре знаються на питаннях митного оформлення вантажів в Києві, Одесі, впевнено володіють навичками призначення правильного коду номенклатури.

Уміння оперативно вирішувати виникаючі питання дозволяє значно заощадити матеріальні, трудові та людські ресурси. Неможливо не відзначити гнучкість роботи та доброзичливе ставлення до замовника. Оптимізація процесу оформлення дозволила надзвичайно швидко оформлювати вантажі, що надходять, а, з урахуванням реальних цін на послуги, досягти значного економічного ефекту.

Бажаємо колективу компанії й надалі працювати так само швидко та якісно.

"MAГO УКРАЇНА" висловлює щиру подяку керівництву та колективу ТОВ "ВР-ГРУП" за надання якісного та своєчасного митно-брокерського обслуговування по розмитненню обладнання.

Протягом багатьох років плідної співпраці з ТОВ "ВР-ГРУП", митні брокери та фахівці даної компанії зарекомендували себе як команда професіоналів високого рівня, з такими якостями як порядність, надійність, а також небайдуже ставлення до своєї справи. З цим колективом завжди приємно спілкуватися.

Бажаємо успішного розвитку, економічної стабільності, впевненості у своїх силах!

Компанія ТОВ “Фінські будівельні матеріали” користується послугами ТОВ “ВР-ГРУП” щодо митного оформлення продукції з 2013 року. За час нашої співпраці спеціалісти ТОВ “ВР-ГРУП” продемонстрували обізнаність у своїй справі, відповідальність, оперативність в роботі, найкращі фахові якості.

Від імені дирекції й усього колективу ТОВ «РІТЕРНА-УА» виражаємо щиру вдячність колективу ТОВ «ВР-ГРУП» за багаторічну працю надання митно-брокерських послуг.

Протягом усього періоду співпраці ви продемонстрували високий рівень професіоналізму, оперативно реагували на позаштатні ситуації.

Ваша організація зарекомендувала себе як надійний партнер, здатний якісно виконувати взяті на себе зобов'язання вантажно-митного декларування вантажів.

Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.

Цим листом Європейська Бізнес Асоціація підтверджує, що ТОВ "ВР-ГРУП" є членом Європейської Бізнес Асоціації з 27-01-2020. Членство на 2020 рік подовжено.

VR GROUP CUSTOM LOGISTICS

Компанія ВР-ГРУП заснована у 2010 році. Ми надаємо послуги в галузі митної логістики, а саме: митно-брокерські послуги, послуги аудиту зовнішньоекономічної діяльності, розмитнення автомобілів і спецтехніки, митне оформлення складних і нестандартних вантажів-обладнання.

Детальніше

Місія

Декларуємо відповідальність!

Мета

Постійне, безперервне вдосконалення відповідно до вимог часу.

Стабільність, забезпечена нами на тривалих договірних відносинах.

Принципи

  • Швидкість
  • Відповідальність
  • Надійність
  • Чесність
  • Конфіденційність

Наша команда

РОМАН КАЛНІБОЛОЦЬКИЙ СПІВЗАСНОВНИК, ВИКОНАВЧИЙ ДИРЕКТОР

Ми відповідаємо за те, що ми робимо.

ВОЛОДИМИР СЕРЕДА СПІВЗАСНОВНИК, ОПЕРАЦІЙНИЙ ДИРЕКТОР

Невирішених питань не буває.

АРТУР ЛИТВИНЧУК ГОЛОВНИЙ БУХГАЛТЕР

Артур каже: "Ніщо так часто в житті не втрачається, як рахунки на оплату послуг"

ДАНИЛО ГУЛЕВАТИЙ ОФІС-МЕНЕДЖЕР

Данило подбає про те, щоб всі завдання виконалися вчасно.

ІВАННА РИБКІНА МЕНЕДЖЕР ПО ТУРБОТІ КЛІЄНТІВ

Завжди покращуємо якість вибудованих процесів.

ІГОР БОЙКО КЕРІВНИК ЗЕД

Все буде в ялиночку.

ТЕТЯНА ВИСОКОМОРНА МИТНИЙ АГЕНТ

Якщо вам потрібно дізнатися відповіді на питання Що? Де? Коли? - набирайте Анатоліївну

ОЛЕГ СЕРАФИН МИТНИЙ АГЕНТ

Олег знає, як не допустити фінансових переплат на митниці.

ЕДУАРД ПОРТЯНКІН МИТНИЙ АГЕНТ

Ед знає, як швидко та якісно вести вас за руку при першому досвіді зовнішньоекономічної діяльності

ДМИТРО ГЛУШАНИЦА МЕНЕДЖЕР ПІДБОРУ АВТО ІЗ США

Незважаючи на свій вік, Дмитро забирає найкращі лоти з американських аукціонів

СЛАВА ФАЙЧУК АМЕРИКАНСЬКЕ ПРЕДСТАВНИЦТВО

Наша американська команда докладе максимальних зусиль, щоб ви залишилися задоволені.

ДЕНИС ГОЛОДОВ ТУРБОТА ПРО КЛІЄНТІВ

Підбір запчастин та ремонт автомобіля після американських аукціонів

Середа Владимир
ОПЕРАЦІЙНИЙ ДИРЕКТОР

Залишилися ще запитання?

Ми з радістю відповімо на будь-яке ваше питання. Просто зв'яжіться з нами.

[]
1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right