Чому варто вести бухгалтерські послуги у нас?

У питанні бухгалтерії потрібно відразу обирати експертів і досвідчених гравців.

Ми пропонуємо високий рівень бухгалтерських послуг для Вашого бізнесу.
Надійність і професіоналізм – головні якості діяльності, які Ви отримуєте, працюючи з нами в реаліях ведення бізнесу в Україні. Другим етапом нашого розвитку ми поставили сервіс і простоту, і постійно йдемо до того, щоб надавати клієнту якісну послугу з першого разу у всіх його завданнях і побажаннях, і завжди враховувати його особисті побажання як бізнесмена.

Чому VR GROUP CUSTOMS LOGISTICS

Професіоналізм

Ми експерти зовнішньоекономічної діяльності, і це не просто гучні слова. Досвід наших співробітників сягає 20 років. Ми створили команду професіоналів, орієнтовану на «комфортний» результат для нашого клієнта. Багаторічний досвід дозволяє нам знаходити законний вихід із найскладніших ситуацій

Стратегія випередження

Ми одні з перших компаній по митно-брокерських послугах, яка почала оформляти вантажі в режимі Імпорт 40ЕА без заїзду та плати за митний термінал, або в режимі Імпорт 40 АА прямо в пункті пропуску, також без плати за термінал

Технічні можливості

Наші представництва в регіонах проведуть митне оформлення вантажу на максимально короткій відстані від місця вивантаження, що дозволяє зменшити витрати на логістику та скоротити час доставки вантажу

Близькість до клієнта

Ми працюємо цілодобово, що дозволяє проводити митне оформлення навіть у вихідні дні, без простою вантажу на терміналі.
Ведемо клієнта за руку 24/7/365, тихі асистенти, чуємо та розуміємо основну потребу та які очікувані результати має отримати від нас наш клієнт тут і зараз.

Операційна перевага

Ми працюємо за принципом диференціації – поєднання бездоганного сервісу з операційною досконалістю. Наслідок – час на митне оформлення вантажу зведено до мінімуму

Нам довіряють

Ми не залишаємо клієнта до повного розв’язання всіх складних питань угоди

Як почати з нами працювати?

Кому необхідний аутсорсинг бухгалтерії

Варіант I
з делегуванням повноважень:

  • Ви нам довіряєте управління первинними документами.
    Варіант ефективний на старті зовнішньоекономічної діяльності компанії, або коли ви керуєте компанією, не будучи в Україні, і в певний момент вам потрібно буде переходити на бухгалтерське обслуговування у вигляді без делегування повноважень.

Варіант II
без делегування повноважень:

  • Ви нам довіряєте спілкування з державними органами, здачу бухгалтерської звітності, вирішення суперечливих моментів і претензій з боку фіскальної служби, а ведення та виробництво первинної документації залишаєте за собою.
    У цьому варіанті також можна залишити за собою і здачу звітності, а за нами закріпити незалежний центр перевірки дій своєї бухгалтерії.

Варіанти надання бухгалтерських послуг

з делегуванням повноважень:

Ви нам довіряєте управління первинними документами.

Варіант ефективний на старті зовнішньоекономічної діяльності компанії, або коли ви керуєте компанією, не будучи в Україні, і в певний момент вам потрібно буде переходити на бухгалтерське обслуговування у вигляді без делегування повноважень.

без делегування повноважень:

Ви нам довіряєте спілкування з державними органами, здачу бухгалтерської звітності, вирішення суперечливих моментів і претензій з боку фіскальної служби, а ведення та виробництво первинної документації залишаєте за собою.

У цьому варіанті також можна залишити за собою і здачу звітності, а за нами закріпити незалежний центр перевірки дій своєї бухгалтерії.

Які є особливості в бухгалтерських послугах від нашої компанії?

Допоможемо зареєструвати підприємство

У нас є величезний досвід роботи в сфері оформлення компаній всіх форм власності. Тому ви можете довірити це нам, і без зайвих зволікань отримати повний пакет необхідних документів.

Віддалені сервери роботи в Єврозоні і, зокрема, в Німеччині

Ми дуже відповідально ставимося до зберігання даних і їх конфіденційності. Тому наші захищені сервери розміщені на території Європейського Союзу, що робить їх недоступними для конфіскації у разі неправомірних дій.

Наявність досвідчених юристів і адвокатів

Ми не залишаємо наших клієнтів навіть у найскладніших ситуаціях. Саме тому в нас у штаті є досвідчені юристи та адвокати, які в разі необхідності будуть захищати ваші інтереси в суді або досудовій практиці.

Комплексний підхід до вирішення поставлених завдань і питань

Ми закриваємо цілий комплекс завдань, працюємо системно за налагодженими процесами. Коли бухгалтерія працює добре – ви забуваєте про її існування та можете займатися більш важливими справами.

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ ПРО БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК

Чи може ФОП займатися імпортом або експортом?

Так, може.

Все залежить від того, яка група єдиного податку та продажем яких товарів збирається займатися ФОП. Оскільки:

– I перша група має право продавати тільки в роздріб, то зовнішньоекономічна діяльність для неї закрита.

– II друга група може продавати всі товари, крім заборонених.

– III третя й зовсім може продавати і товари, і послуги, і займатися як імпортом, так і експортом.

Для початку зовнішньоекономічної діяльності ФОП необхідно пройти акредитацію на митниці, укласти контракт, визначити партнера в декларуванні (поданні його інтересів в митних органах), ну і підготувати весь перелік документів для імпортних або експортних операцій. Рекомендуємо почитати наші статті та задати питання у формі нижче.

Залиште заявку або своє питання в будь-якій зручній формі на сайті, або запишіться на бухгалтерську консультацію до керівника напрямку Литвинчука Артура.

Як сплачувати менше податків?

Оскільки ми всі з Вами законослухняні громадяни та підприємства, і платимо податки тільки згідно з законодавством, то відповіді лише дві:

  1. Вибрати оптимальну систему оподаткування конкретно для Вашого бізнесу.

або

  1. Максимально відображати всі витратні операції, пов’язані з господарською діяльністю в бухгалтерії підприємства (наприклад, ви використовуєте особистий автомобіль, коли їздите на зустрічі, пов’язані з бізнесом – в цьому випадку потрібно оформити договір оренди автомобіля між Вами та Вашим підприємством, і у Вас з’явиться можливість списувати на витрати паливо і ремонт автомобіля), тощо.
Чи можу я розрахуватися в ресторані коштом підприємства, зустрічаючи делегацію моїх партнерів з-за кордону, у них це рівень норми в країні для бізнесу?

Звісно можете. Питання більше в тому, чи зможете ви взяти на витрати розрахунок в ресторані, і чи не спричинить це додаткових податків. Якщо це пов’язано з господарською діяльністю підприємства (наприклад, для того, щоб домовитися з клієнтом про співпрацю, Вам потрібно провести зустріч у ресторані), то при правильно оформлених документах після цієї зустрічі такий розрахунок буде вважатися витратами підприємства.

Що потрібно для того, щоб почати зовнішньоекономічну діяльність?

Звертаємо вашу увагу, що як для імпортних, так і для експортних операцій пакет документів дуже схожий, але перелік дозвільних документів по нетарифному регулюванню може бути абсолютно різним.

Ви запитуєте, що таке нетарифне регулювання? – з радістю відповімо на консультації від митного брокера або поділимося покроковим чек-листом дій старту ЗЕД.

Якщо говорити у велику клітинку, тоді вам необхідно виконати дії:

  1. підписання правильно оформленого зовнішньоекономічного договору;
  2. відкриття валютних рахунків у банку;
  3. реєстрація зовнішньоекономічного договору в банку;
  4. акредитація на митниці та підписання договору з правильними митними брокерами, з високим досвідом відстоювання митної вартості, оскільки у вас це буде перша угода в контексті даного учасника зовнішньоекономічної діяльності.
Що за таке страшне слово ІНКОТЕРМС я чув, це потрібно для експорту чи імпорту?

Інкотермс – це міжнародні правила, визнані урядовими органами, юридичними компаніями та комерсантами по всьому світу як тлумачення найбільш застосовних в міжнародній торгівлі термінів. Сфера дії Інкотермс поширюється на права й обов’язки сторін за договором купівлі-продажу (контракт) в частині поставки товарів (умови поставки товарів).

Контракт регламентується двома важливими умовами – це умови поставки та умови оплати.

У частині глибшого опрацювання умов поставки для вашого контракту, завжди раді з вами зустрітися на бухгалтерській консультації у нас в офісі.

Чи можу я приймати валютні оплати на ФОП від моїх контрагентів-партнерів, чи одразу реєструвати ТОВ?

Так, можете.

Якщо ви займаєтеся зовнішньоекономічною діяльністю, у Вас відкритий валютний рахунок в банку та затверджений договір або інвойс, то ви можете приймати валютні платежі, і реєструвати ТОВ Вам не потрібно.

Чи можна співробітнику платити менше мінімальної заробітної плати?

Такі випадки бувають. Наприклад, співробітник працює неповний робочий день. Але одразу скажемо, що перевіряючі органи відразу звертають на це увагу і просять додаткові роз’яснення, чому так. Якщо говорити про прибиральницю, яка прибирає у Вас раз на тиждень, то краще оформити її за договором цивільно-правового характеру.

Що таке ПДВ?

ПДВ – це податок на додану вартість, який розраховується як 1/6 від суми доданої вартості.

(Наприклад, Ви купили товар за 100 грн. Продали за 120 грн. ПДВ до сплати в державу = 20/6 = 3 грн. 33 коп.)

Найскладніше для українських підприємців – це питання адміністрування ПДВ, реєстрація податкових накладних, експортний ПДВ, повернення ПДВ при експорті, але це вже питання не на одну бухгалтерську консультацію.

Що таке податок на прибуток?

Це податок, який розраховується як 18% від фінансового результату компанії за певний період. Сплачується або поквартально, або раз на рік. Сподіваємося, в недалекому майбутньому буде замінений податком на виведений капітал.

Мені перерахували гроші в січні, і я плачу податок якийсь за це, а ось в лютому надходжень немає, в березні надходжень немає. Я буду платити податки в лютому і березні за гроші січневі, що лежать у мене на рахунку?

Терміни сплати податків і база їх обчислення змінюється в залежності від обраної групи єдиного податку. Наприклад, якщо це друга група, то незалежно від того, зайшли до Вас гроші чи ні, ви повинні сплатити щомісяця фіксований платіж, а якщо це третя група, то в залежності від заходу грошей за квартал в терміни, відведені законодавством, ви повинні сплатити податок .

Відгуки наших партнерів

"ОТП Лізинг" висловлює щиру подяку колективу компанії "ВР-ГРУП" за багаторічну плідну співпрацю, уважне ставлення та допомогу у вирішенні питань митно-брокерського оформлення вантажів.

За високий професіоналізм у вирішенні питань митного оформлення, що сприяло швидкому отриманню Національною телекомпанією України НТКУ від Європейської мовної спілки ЄВС унікального обладнання для гібридної мережі "Фуна", висловлюємо щиру подяку колективу компанії "ВР-ГРУП"

«ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ» веде зовнішньоекономічну діяльність понад 5 років. За цей проміжок часу ми співпрацювали з багатьма брокерськими фірмами, і вже маємо уявлення про те, як повинні надаватися послуги в сфері митного оформлення.

Пів року тому ми почали роботу з фірмою «ВР-ГРУП», і в наслідку забули про багато проблем, пов'язаних із митним оформленням.

Брокерські послуги певною мірою є дуже індивідуальними, і «ВР-ГРУП» завжди вдається знайти індивідуальний підхід до кожного клієнта й надати високоякісні послуги.

А тепер - без офіціозу © Хлопці - просто молодці

Приємно вирішувати робочі питання з професійним колективом, який, зберігаючи робочу етику, одночасно веде з клієнтом ділову «дружню розмову». Така атмосфера позитивно позначається на робочому процесі та загальному результаті. За «теплий і невимушений», але водночас діловий «клімат» в колективі - окрема подяка керівництву компанії.

За цей короткий період ми відчули, що «ВР-ГРУП» - не тільки надійний партнер і високого рівня фахівці митно-брокерських послуг, які знають свою справу, а ще й чудові люди.

Компанія «Дінтернал Ед'юкейшн» - найбільший імпортер навчальної та художньої літератури в Україні, перед якою постало завдання заміни логістичної компанії в надзвичайно стислі терміни, ухвалили рішення почати співпрацю з компанією «ВР-ГРУП».

Починаючи з першого дня співпраці, компанія "ВР-ГРУП" проявила себе надійним партнером в митній логістиці, на якого можна покластися у вирішенні будь-яких складних ситуацій митного оформлення вантажу

Компанія ТОВ «ТД «КМВ» висловлює подяку ТОВ «ВР-ГРУП» і його співробітникам за співпрацю та високий рівень сервісу.

Клієнтоорієнтований підхід, розуміння наших непростих потреб і завдань, комплексний підхід до митного очищення вживаного обладнання лінії розливу SIDEL для наших виробничих потреб, дозволило судити про Ваш високий професіоналізм надання комплексу послуг митного брокера та перевезення.

За багаторічний період ведення бізнесу в Україні, ТОВ «Данон» мали можливість співпрацювати з багатьма компаніями, що надають митно-брокерські послуги.

Однак за один рік роботи з ТОВ «ВР-ГРУП» ми були приємно вражені кваліфікацією її персоналу та всебічним підходом до вивчення і вирішення поставлених завдань.

Цим листом, компанія «ВИНФОРТ» висловлює величезну подяку команді митних брокерів «ВР-ГРУП», які виявили високий професіоналізм і належне виконання своїх обов'язків, а також чудові людські якості на всіх етапах здійснення зовнішньоекономічної операції, в процесі митного оформлення вантажу «меляса бурякова», в режимі «експорт», в Полтавській митниці в період червень-вересень 2012 р.
З надією на подальшу взаємовигідну співпрацю.

ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-КОНТАКТ» висловлює глибоку повагу та щиру вдячність

ТОВ «ВР-ГРУП» за професіоналізм та якісно надані послуги в сфері митно-брокерської діяльності, а саме в проектній підготовці документів та відстоюванні інтересів компанії.

Попри великий обсяг партії вживаного обладнання, митне оформлення було проведено в найкоротші терміни.

Висловлюємо впевненість у збереженні дружніх стосунків.

Ми високо цінуємо професіоналізм співробітників ТОВ «ВР-ГРУП» за оперативність у прийнятті рішень, за злагоджену роботу та за вміння швидко реагувати на всі наші запити і прохання.

ДПФ «Екотехніка-М» вважає компанію «ВР-ГРУП» надійним і стабільним партнером в організації та проведенні митного оформлення вантажу, а також інших брокерських послуг.

З упевненістю можемо рекомендувати ТОВ «ВР-ГРУП», як компанію-лідера на ринку митно-брокерських послуг, яка відрізняється своїм високим професіоналізмом і авторитетом. Працюючи з компанією «ВР-ГРУП», ви завжди можете бути впевнені в досягненні бажаного результату!

За час роботи з ТОВ "ВР-ГРУП", її працівники зарекомендували себе як кваліфіковані митні брокери, які добре знаються на питаннях митного оформлення вантажів в Києві, Одесі, впевнено володіють навичками призначення правильного коду номенклатури.

Уміння оперативно вирішувати виникаючі питання дозволяє значно заощадити матеріальні, трудові та людські ресурси. Неможливо не відзначити гнучкість роботи та доброзичливе ставлення до замовника. Оптимізація процесу оформлення дозволила надзвичайно швидко оформлювати вантажі, що надходять, а, з урахуванням реальних цін на послуги, досягти значного економічного ефекту.

Бажаємо колективу компанії й надалі працювати так само швидко та якісно.

"MAГO УКРАЇНА" висловлює щиру подяку керівництву та колективу ТОВ "ВР-ГРУП" за надання якісного та своєчасного митно-брокерського обслуговування по розмитненню обладнання.

Протягом багатьох років плідної співпраці з ТОВ "ВР-ГРУП", митні брокери та фахівці даної компанії зарекомендували себе як команда професіоналів високого рівня, з такими якостями як порядність, надійність, а також небайдуже ставлення до своєї справи. З цим колективом завжди приємно спілкуватися.

Бажаємо успішного розвитку, економічної стабільності, впевненості у своїх силах!

Компанія ТОВ “Фінські будівельні матеріали” користується послугами ТОВ “ВР-ГРУП” щодо митного оформлення продукції з 2013 року. За час нашої співпраці спеціалісти ТОВ “ВР-ГРУП” продемонстрували обізнаність у своїй справі, відповідальність, оперативність в роботі, найкращі фахові якості.

Від імені дирекції й усього колективу ТОВ «РІТЕРНА-УА» виражаємо щиру вдячність колективу ТОВ «ВР-ГРУП» за багаторічну працю надання митно-брокерських послуг.

Протягом усього періоду співпраці ви продемонстрували високий рівень професіоналізму, оперативно реагували на позаштатні ситуації.

Ваша організація зарекомендувала себе як надійний партнер, здатний якісно виконувати взяті на себе зобов'язання вантажно-митного декларування вантажів.

Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.

Цим листом Європейська Бізнес Асоціація підтверджує, що ТОВ "ВР-ГРУП" є членом Європейської Бізнес Асоціації з 27-01-2020. Членство на 2020 рік подовжено.

VR GROUP CUSTOM LOGISTICS

Компанія ВР-ГРУП заснована у 2010 році. Ми надаємо послуги в галузі митної логістики, а саме: митно-брокерські послуги, послуги аудиту зовнішньоекономічної діяльності, розмитнення автомобілів і спецтехніки, митне оформлення складних і нестандартних вантажів-обладнання.

Детальніше

Місія

Декларуємо відповідальність!

Мета

Постійне, безперервне вдосконалення відповідно до вимог часу.

Стабільність, забезпечена нами на тривалих договірних відносинах.

Принципи

  • Швидкість
  • Відповідальність
  • Надійність
  • Чесність
  • Конфіденційність

Наша команда

РОМАН КАЛНІБОЛОЦЬКИЙ СПІВЗАСНОВНИК, ВИКОНАВЧИЙ ДИРЕКТОР

Ми відповідаємо за те, що ми робимо.

ВОЛОДИМИР СЕРЕДА СПІВЗАСНОВНИК, ОПЕРАЦІЙНИЙ ДИРЕКТОР

Невирішених питань не буває.

АРТУР ЛИТВИНЧУК ГОЛОВНИЙ БУХГАЛТЕР

Артур каже: "Ніщо так часто в житті не втрачається, як рахунки на оплату послуг"

ДАНИЛО ГУЛЕВАТИЙ ОФІС-МЕНЕДЖЕР

Данило подбає про те, щоб всі завдання виконалися вчасно.

ІВАННА РИБКІНА МЕНЕДЖЕР ПО ТУРБОТІ КЛІЄНТІВ

Завжди покращуємо якість вибудованих процесів.

ІГОР БОЙКО КЕРІВНИК ЗЕД

Все буде в ялиночку.

ТЕТЯНА ВИСОКОМОРНА МИТНИЙ АГЕНТ

Якщо вам потрібно дізнатися відповіді на питання Що? Де? Коли? - набирайте Анатоліївну

ОЛЕГ СЕРАФИН МИТНИЙ АГЕНТ

Олег знає, як не допустити фінансових переплат на митниці.

ЕДУАРД ПОРТЯНКІН МИТНИЙ АГЕНТ

Ед знає, як швидко та якісно вести вас за руку при першому досвіді зовнішньоекономічної діяльності

ДМИТРО ГЛУШАНИЦА МЕНЕДЖЕР ПІДБОРУ АВТО ІЗ США

Незважаючи на свій вік, Дмитро забирає найкращі лоти з американських аукціонів

СЛАВА ФАЙЧУК АМЕРИКАНСЬКЕ ПРЕДСТАВНИЦТВО

Наша американська команда докладе максимальних зусиль, щоб ви залишилися задоволені.

ДЕНИС ГОЛОДОВ ТУРБОТА ПРО КЛІЄНТІВ

Підбір запчастин та ремонт автомобіля після американських аукціонів

ЛИТВИНЧУК АРТУР
ГОЛОВНИЙ БУХГАЛТЕР

Залишилися ще запитання?

Ми з радістю відповімо на будь-яке ваше питання. Просто зв'яжіться з нами.

[]
1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right