Що таке комплексне рішення ЗЕД

В комплексне рішення включаються послуги:

  • Технічного імпортера чи експортера
  • Організація доставки товару
  • Контроль якості товару при навантаженні на складі відправника (послуга сюрвейера)
  • Підготовка товаросупровідних документів
  • Оформлення дозвільних документів
  • Страхування вантажу
  • Розміщення на митний склад
  • Митне оформлення
  • Бухгалтерський супровід

Чому VR GROUP CUSTOMS LOGISTICS

Професіоналізм

Ми експерти зовнішньоекономічної діяльності, і це не просто гучні слова. Досвід наших співробітників сягає 20 років. Ми створили команду професіоналів, орієнтовану на «комфортний» результат для нашого клієнта. Багаторічний досвід дозволяє нам знаходити законний вихід із найскладніших ситуацій

Стратегія випередження

Ми одні з перших компаній по митно-брокерських послугах, яка почала оформляти вантажі в режимі Імпорт 40ЕА без заїзду та плати за митний термінал, або в режимі Імпорт 40 АА прямо в пункті пропуску, також без плати за термінал

Технічні можливості

Наші представництва в регіонах проведуть митне оформлення вантажу на максимально короткій відстані від місця вивантаження, що дозволяє зменшити витрати на логістику та скоротити час доставки вантажу

Близькість до клієнта

Ми працюємо цілодобово, що дозволяє проводити митне оформлення навіть у вихідні дні, без простою вантажу на терміналі.
Ведемо клієнта за руку 24/7/365, тихі асистенти, чуємо та розуміємо основну потребу та які очікувані результати має отримати від нас наш клієнт тут і зараз.

Операційна перевага

Ми працюємо за принципом диференціації – поєднання бездоганного сервісу з операційною досконалістю. Наслідок – час на митне оформлення вантажу зведено до мінімуму

Нам довіряють

Ми не залишаємо клієнта до повного розв’язання всіх складних питань угоди

Як почати з нами працювати?

Які особливості комплексного вирішення ЗЕД

Як ми робимо комплексне ведення ЗЕД?

  • В процесі перемовин із вами ми домовляємося про конкретні завдання, які необхідно виконати для здійснення угоди ЗЕД, формуємо команду з потрібними компетенціями, аналізуємо ризики та погоджуємо бюджет послуги. Затверджуємо очікуваний результат.
  • Ми створюємо робочу групу з керівником угоди на чолі, для того, щоб бути в одному інформаційному полі, і ви завжди знали про статус угоди.

Чому варто довіритися нам?

  • Ми одні з небагатьох, хто надає комплекс послуг для ЗЕД
  • Зосередженість декількох компетенцій в одній команді
  • Націлені на очікуваний результат
  • Прорахунок всіх ризиків і робота на випередження
  • Ведемо клієнта за руку через всі етапи угоди
  • Залученість всієї команди
  • Співпрацюємо з перевіреними компаніями-аутсорсерами в ланцюжку угоди

Чому варто обрати комплексне рішення?

Якщо ви хочете купити товар закордоном або продати, і у вас немає для цього спеціальних знань, як організувати угоду ЗЕД, тоді наша компанія зробить це за вас.

Вам не потрібно шукати менеджера ЗЕД, логіста, бухгалтера, юриста й інших працівників – ми закриємо для вас ці компетенції.

Ви будете залучені в угоду, але тільки з метою контролю та розуміння, на якому статусі знаходиться ваш вантаж, всі інші питання ми беремо на себе.

Детальніше про комплексне рішення ЗЕД

На ринку зовнішньоекономічних послуг наша компанія є однією з небагатьох, хто надає комплексне рішення для ЗЕД. Як правило, компанії сфокусовані на основній послузі, і клієнтові доводиться шукати на стороні додаткові компанії, ми ж закриємо всі компетенції, які входять в комплекс послуг для ЗЕД

Наша команда складається з професіоналів в різних сферах ЗЕД. Це, наприклад, керівник угоди, який має досвід і навички в сфері ЗЕД, митні агенти, логісти, юристи і бухгалтери. Також ми проводимо особисті консультації з різними державними органами, митні, податкові та інші.

Весь наш фокус націлений тільки на результат, але при цьому ми не забуваємо про якість процесу. Розроблені бізнес-процеси, чек-листи дозволяють досягати результату в обумовлені терміни, при цьому зберігаючи бюджет угоди.

Однією з наших конкурентних стратегій є робота на випередження, ми оцінюємо всі ризики, які потенційно можуть виникнути в процесі організації угоди

Ми ведемо клієнта за руку, що дає відчуття підтримки та впевненості, що з вантажем все буде гаразд.

Ми співпрацюємо з надійними та перевіреними компаніями аутсорсерами в разі необхідності залучення до операції, при цьому відповідальність перед клієнтом продовжуємо нести ми.

Що ще варто знати про комплексне рішення ЗЕД

Оптимізація ризиків

Консолідація, сюрвейєр, ІНКОТЕРМС 2020 року – для вас це можуть бути абсолютно нові слова, які ви не зустрічали в бізнесі, але ці поняття можуть стати ключовими компетенціями в угоді. Архіважливо домовитися з продавцем про умови продажу товару і прописати їх в договорі ЗЕД ще на березі.

Вам потрібно розподілити ризики по доставці вантажу, хто оплачує і на якому етапі перевезення, страхування, і як правильно домовиться про сплату товару, як проконтролювати якість товару та яким чином будуть вирішуватися спірні ситуації. Чим юридично грамотніше і зрозуміліше ви домовитеся спочатку з постачальником, тим менше ризиків ви матимете в процесі угоди.

Вибір надійного партнера

Важливо вибрати надійного партнера для доставки вантажу, від цього залежить якість самого перевезення вантажу – ще при завантаженні на складі постачальника, водій зобов’язаний контролювати якість завантаження, закріпити надійно вантаж і доставити його одержувачеві цілим і неушкодженим.

Підготовка документів на випередження

Від якості підготовки до митного оформлення вантажу буде залежати, скільки вантаж стоятиме на митному терміналі, чи зможе митний брокер підтвердити вашу вартість вантажу, правильно визначити код товару – всі ці речі прямо впливають на собівартість товару.

Відчутний результат

Очікуваним результатом для вас буде грамотно укладені домовленості з вашим постачальником товару, якісно організована логістика, згідно закону здійснене митне очищення вантажу та правильно проведений товар по бухгалтерії.

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Часткова передача повноважень можлива?

Так, існує два принципи співпраці.

Із поділом повноважень або без. Іншими словами, ви можете вести комерційну частину, а наші митні брокери візьмуть на себе повну організацію поставки, в тому числі переговори з постачальником і організацію транспорту.

Ви можете вести переговори з постачальниками товару?

Так, можемо.

Наш представник може забрати на себе рутину переговорного процесу й організацію укладення контракту і розмитнення, і доставки вантажу.

Для вас головне – окреслити нам очікуваний результат від послуги компанії ВР-ГРУП.

Як ви будете поводитися в разі появи питання про збільшення бюджету в процесі угоди?

Це питання про ризики. Тому ми можемо піти двома шляхами:

1. Ризики закласти у вартість послуги, і таке питання не виникне в процесі роботи.

2. Позначити вам вузькі місця, тобто ризики поставки, і ми точно будемо розуміти, коли і де може збільшитися вартість послуги розмитнення, або доставки, або експедиції вантажу, але при цьому зберегти номінальні ціни за ту чи іншу транзакцію в логістиці.

Відгуки наших партнерів

"ОТП Лізинг" висловлює щиру подяку колективу компанії "ВР-ГРУП" за багаторічну плідну співпрацю, уважне ставлення та допомогу у вирішенні питань митно-брокерського оформлення вантажів.

За високий професіоналізм у вирішенні питань митного оформлення, що сприяло швидкому отриманню Національною телекомпанією України НТКУ від Європейської мовної спілки ЄВС унікального обладнання для гібридної мережі "Фуна", висловлюємо щиру подяку колективу компанії "ВР-ГРУП"

«ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ» веде зовнішньоекономічну діяльність понад 5 років. За цей проміжок часу ми співпрацювали з багатьма брокерськими фірмами, і вже маємо уявлення про те, як повинні надаватися послуги в сфері митного оформлення.

Пів року тому ми почали роботу з фірмою «ВР-ГРУП», і в наслідку забули про багато проблем, пов'язаних із митним оформленням.

Брокерські послуги певною мірою є дуже індивідуальними, і «ВР-ГРУП» завжди вдається знайти індивідуальний підхід до кожного клієнта й надати високоякісні послуги.

А тепер - без офіціозу © Хлопці - просто молодці

Приємно вирішувати робочі питання з професійним колективом, який, зберігаючи робочу етику, одночасно веде з клієнтом ділову «дружню розмову». Така атмосфера позитивно позначається на робочому процесі та загальному результаті. За «теплий і невимушений», але водночас діловий «клімат» в колективі - окрема подяка керівництву компанії.

За цей короткий період ми відчули, що «ВР-ГРУП» - не тільки надійний партнер і високого рівня фахівці митно-брокерських послуг, які знають свою справу, а ще й чудові люди.

Компанія «Дінтернал Ед'юкейшн» - найбільший імпортер навчальної та художньої літератури в Україні, перед якою постало завдання заміни логістичної компанії в надзвичайно стислі терміни, ухвалили рішення почати співпрацю з компанією «ВР-ГРУП».

Починаючи з першого дня співпраці, компанія "ВР-ГРУП" проявила себе надійним партнером в митній логістиці, на якого можна покластися у вирішенні будь-яких складних ситуацій митного оформлення вантажу

Компанія ТОВ «ТД «КМВ» висловлює подяку ТОВ «ВР-ГРУП» і його співробітникам за співпрацю та високий рівень сервісу.

Клієнтоорієнтований підхід, розуміння наших непростих потреб і завдань, комплексний підхід до митного очищення вживаного обладнання лінії розливу SIDEL для наших виробничих потреб, дозволило судити про Ваш високий професіоналізм надання комплексу послуг митного брокера та перевезення.

За багаторічний період ведення бізнесу в Україні, ТОВ «Данон» мали можливість співпрацювати з багатьма компаніями, що надають митно-брокерські послуги.

Однак за один рік роботи з ТОВ «ВР-ГРУП» ми були приємно вражені кваліфікацією її персоналу та всебічним підходом до вивчення і вирішення поставлених завдань.

Цим листом, компанія «ВИНФОРТ» висловлює величезну подяку команді митних брокерів «ВР-ГРУП», які виявили високий професіоналізм і належне виконання своїх обов'язків, а також чудові людські якості на всіх етапах здійснення зовнішньоекономічної операції, в процесі митного оформлення вантажу «меляса бурякова», в режимі «експорт», в Полтавській митниці в період червень-вересень 2012 р.
З надією на подальшу взаємовигідну співпрацю.

ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-КОНТАКТ» висловлює глибоку повагу та щиру вдячність

ТОВ «ВР-ГРУП» за професіоналізм та якісно надані послуги в сфері митно-брокерської діяльності, а саме в проектній підготовці документів та відстоюванні інтересів компанії.

Попри великий обсяг партії вживаного обладнання, митне оформлення було проведено в найкоротші терміни.

Висловлюємо впевненість у збереженні дружніх стосунків.

Ми високо цінуємо професіоналізм співробітників ТОВ «ВР-ГРУП» за оперативність у прийнятті рішень, за злагоджену роботу та за вміння швидко реагувати на всі наші запити і прохання.

ДПФ «Екотехніка-М» вважає компанію «ВР-ГРУП» надійним і стабільним партнером в організації та проведенні митного оформлення вантажу, а також інших брокерських послуг.

З упевненістю можемо рекомендувати ТОВ «ВР-ГРУП», як компанію-лідера на ринку митно-брокерських послуг, яка відрізняється своїм високим професіоналізмом і авторитетом. Працюючи з компанією «ВР-ГРУП», ви завжди можете бути впевнені в досягненні бажаного результату!

За час роботи з ТОВ "ВР-ГРУП", її працівники зарекомендували себе як кваліфіковані митні брокери, які добре знаються на питаннях митного оформлення вантажів в Києві, Одесі, впевнено володіють навичками призначення правильного коду номенклатури.

Уміння оперативно вирішувати виникаючі питання дозволяє значно заощадити матеріальні, трудові та людські ресурси. Неможливо не відзначити гнучкість роботи та доброзичливе ставлення до замовника. Оптимізація процесу оформлення дозволила надзвичайно швидко оформлювати вантажі, що надходять, а, з урахуванням реальних цін на послуги, досягти значного економічного ефекту.

Бажаємо колективу компанії й надалі працювати так само швидко та якісно.

"MAГO УКРАЇНА" висловлює щиру подяку керівництву та колективу ТОВ "ВР-ГРУП" за надання якісного та своєчасного митно-брокерського обслуговування по розмитненню обладнання.

Протягом багатьох років плідної співпраці з ТОВ "ВР-ГРУП", митні брокери та фахівці даної компанії зарекомендували себе як команда професіоналів високого рівня, з такими якостями як порядність, надійність, а також небайдуже ставлення до своєї справи. З цим колективом завжди приємно спілкуватися.

Бажаємо успішного розвитку, економічної стабільності, впевненості у своїх силах!

Компанія ТОВ “Фінські будівельні матеріали” користується послугами ТОВ “ВР-ГРУП” щодо митного оформлення продукції з 2013 року. За час нашої співпраці спеціалісти ТОВ “ВР-ГРУП” продемонстрували обізнаність у своїй справі, відповідальність, оперативність в роботі, найкращі фахові якості.

Від імені дирекції й усього колективу ТОВ «РІТЕРНА-УА» виражаємо щиру вдячність колективу ТОВ «ВР-ГРУП» за багаторічну працю надання митно-брокерських послуг.

Протягом усього періоду співпраці ви продемонстрували високий рівень професіоналізму, оперативно реагували на позаштатні ситуації.

Ваша організація зарекомендувала себе як надійний партнер, здатний якісно виконувати взяті на себе зобов'язання вантажно-митного декларування вантажів.

Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.

Цим листом Європейська Бізнес Асоціація підтверджує, що ТОВ "ВР-ГРУП" є членом Європейської Бізнес Асоціації з 27-01-2020. Членство на 2020 рік подовжено.

VR GROUP CUSTOM LOGISTICS

Компанія ВР-ГРУП заснована у 2010 році. Ми надаємо послуги в галузі митної логістики, а саме: митно-брокерські послуги, послуги аудиту зовнішньоекономічної діяльності, розмитнення автомобілів і спецтехніки, митне оформлення складних і нестандартних вантажів-обладнання.

Детальніше

Місія

Декларуємо відповідальність!

Мета

Постійне, безперервне вдосконалення відповідно до вимог часу.

Стабільність, забезпечена нами на тривалих договірних відносинах.

Принципи

  • Швидкість
  • Відповідальність
  • Надійність
  • Чесність
  • Конфіденційність

Наша команда

РОМАН КАЛНІБОЛОЦЬКИЙ СПІВЗАСНОВНИК, ВИКОНАВЧИЙ ДИРЕКТОР

Ми відповідаємо за те, що ми робимо.

ВОЛОДИМИР СЕРЕДА СПІВЗАСНОВНИК, ОПЕРАЦІЙНИЙ ДИРЕКТОР

Невирішених питань не буває.

АРТУР ЛИТВИНЧУК ГОЛОВНИЙ БУХГАЛТЕР

Артур каже: "Ніщо так часто в житті не втрачається, як рахунки на оплату послуг"

ДАНИЛО ГУЛЕВАТИЙ ОФІС-МЕНЕДЖЕР

Данило подбає про те, щоб всі завдання виконалися вчасно.

ІВАННА РИБКІНА МЕНЕДЖЕР ПО ТУРБОТІ КЛІЄНТІВ

Завжди покращуємо якість вибудованих процесів.

ІГОР БОЙКО КЕРІВНИК ЗЕД

Все буде в ялиночку.

ТЕТЯНА ВИСОКОМОРНА МИТНИЙ АГЕНТ

Якщо вам потрібно дізнатися відповіді на питання Що? Де? Коли? - набирайте Анатоліївну

ОЛЕГ СЕРАФИН МИТНИЙ АГЕНТ

Олег знає, як не допустити фінансових переплат на митниці.

ЕДУАРД ПОРТЯНКІН МИТНИЙ АГЕНТ

Ед знає, як швидко та якісно вести вас за руку при першому досвіді зовнішньоекономічної діяльності

ДМИТРО ГЛУШАНИЦА МЕНЕДЖЕР ПІДБОРУ АВТО ІЗ США

Незважаючи на свій вік, Дмитро забирає найкращі лоти з американських аукціонів

СЛАВА ФАЙЧУК АМЕРИКАНСЬКЕ ПРЕДСТАВНИЦТВО

Наша американська команда докладе максимальних зусиль, щоб ви залишилися задоволені.

ДЕНИС ГОЛОДОВ ТУРБОТА ПРО КЛІЄНТІВ

Підбір запчастин та ремонт автомобіля після американських аукціонів

Середа Владимир
ОПЕРАЦІЙНИЙ ДИРЕКТОР

Залишилися ще запитання?

Ми з радістю відповімо на будь-яке ваше питання. Просто зв'яжіться з нами.

1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right