ПОСЛУГИ МИТНОЇ ЛОГІСТИКИ ВР-ГРУП

Чому ВР-ГРУП МИТНА ЛОГІСТИКА

Професіоналізм

Ми експерти зовнішньоекономічної діяльності, і це не просто гучні слова. Досвід наших співробітників сягає 20 років. Ми створили команду професіоналів, орієнтовану на «комфортний» результат для нашого клієнта. Багаторічний досвід дозволяє нам знаходити законний вихід із найскладніших ситуацій

Стратегія випередження

Ми одні з перших компаній по митно-брокерських послугах, яка почала оформляти вантажі в режимі Імпорт 40ЕА без заїзду та плати за митний термінал, або в режимі Імпорт 40 АА прямо в пункті пропуску, також без плати за термінал

Технічні можливості

Наші представництва в регіонах проведуть митне оформлення вантажу на максимально короткій відстані від місця вивантаження, що дозволяє зменшити витрати на логістику та скоротити час доставки вантажу

Близькість до клієнта

Ми працюємо цілодобово, що дозволяє проводити митне оформлення навіть у вихідні дні, без простою вантажу на терміналі. Ведемо клієнта за руку 24/7/365, тихі асистенти, чуємо та розуміємо основну потребу та які очікувані результати має отримати від нас наш клієнт тут і зараз.

Операційна перевага

Ми працюємо за принципом диференціації – поєднання бездоганного сервісу з операційною досконалістю. Наслідок – час на митне оформлення вантажу зведено до мінімуму

Нам довіряють

Ми не залишаємо клієнта до повного розв'язання всіх складних питань угоди

Як почати з нами працювати?

ОФОРМЛЕННЯ ВАНТАЖІВ НА КОРДОНІ БЕЗ ЗАЇЗДУ Й ОПЛАТИ ЗА ТЕРМІНАЛ

В українській законодавчій системі постійно відбуваються зміни й все дуже швидкоплинно змінюється. Ми завжди тримаємо руку на пульсі й надаємо для наших партнерів найвигідніші та розумні умови роботи.

Імпортерам на сьогодні передбачена можливість митного оформлення на кордоні, без заїзду та оплати митного терміналу. Існує можливість, для максимально чесних гравців ринку, оформлюватися в режимі імпорт 40АА в пункті пропуску прямо на кордоні. Ви можете здійснити огляд транспортного засобу прямо в пункті пропуску кордону. Щодня для суб’єктів ЗЕД готуються спрощення митного оформлення вантажу на території України.

Експортерам на сьогодні, спрощення йдуть в бік отримання спеціального статусу суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності – це уповноважений експортер, що призводить до спрощення в отриманні, наприклад, сертифікату EUR1.

МИТНЕ ОФОРМЛЕННЯ ВАНТАЖУ В ДОРОЗІ

Імпортерам з постійним вантажопотоком і номенклатурою продукції є можливість оформлятися в дорозі, при перетині кордону України, що ефективно для певних товарних груп. Подаючи декларацію імпорт 40ЕА, якщо спрацює ризик огляду вантажу системою АСАУР (автоматична система аналізу та управління ризиками) – тільки в цьому випадку машина заїжджає на огляд на шляху проходження, виключаючи простої транспортного засобу при правильно побудованій логістиці.

Експортерам, а точніше поки тільки виробникам, пройшовши процедуру отримання статусу уповноваженого експортера, з’являється можливість відправляти експортні вантажі прямо зі свого складу або виробництва, і в документах вказувати спеціальний авторизований номер експортера, що буде спрощувати систему відправки вантажу та дотримання імпортного режиму в країні одержувача.

ЩО ще необхідно знати про митно-брокерські послуги

ПІДТВЕРДЖЕННЯ митної вартості

Відстоювання митної вартості в митних органах є дуже важливим обов’язком вашого митного брокера. В цьому процесі є багато нюансів, адже у контролюючих служб в розпорядженні безліч методик та інструментів для її перевірки, і як наслідок – збільшення відрахувань на користь бюджету України.

Ще більше складнощів виникає, якщо ви ввозите Б/У товари, обладнання, автомобілі чи спецтехніку. В цьому випадку ваш митний брокер повинен бути досвідченим і мати певну експертну репутацію, щоб ви могли зробити митне оформлення вантажу без підняття митної вартості, і коли у митної служби виникають питання – він на них зміг відповідати враховуючи ваші корпоративні інтереси.

Фахівці компанії ВР-ГРУП МИТНА ЛОГІСТИКА мають величезний досвід роботи навіть із найскладнішими товарними групами імпорту/експорту, і ви можете бути впевненими, що ваша митна вартість не буде завищена безпідставно.

Операційна прозорість

Чесність і прозорість – важливі принципи роботи з нашою компанією. Ви завжди повинні знати, на якій стадії знаходиться той чи інший процес, чи все гаразд з доставкою та чи буде розмитнення вантажу проведено швидко і без зайвих витрат на митниці. Ми покажемо, як оптимізувати ваш шлях поставки вантажу, знизити витрати, і як наслідок – збільшити операційний прибуток компанії.

У митно-брокерських послугах вкрай важлива довіра й експертність митного агента, і ми вибудовуємо її, показуючи вам всі процеси, пояснюючи всі нюанси та консультуючи по виниклих у вас питаннях.

ВР-ГРУП МИТНА ЛОГІСТИКА – це не просто митний брокер, це надійний партнер та помічник, який доводить будь-яку угоду чи операцію до її логічного завершення. Ми не залишаємо своїх клієнтів, наявних чи нових, на півдорозі в складних логістичних транзакціях, ми завжди ведемо клієнта за руку і чуємо важливі та критичні моменти угоди.

Робота під ключ МИТНОГО ОФОРМЛЕННЯ ВАНТАЖУ

Ми прекрасно розуміємо, скільки часу, уваги та сил вимагає ведення бізнесу, особливо якщо ви займаєтеся зовнішньоекономічною діяльністю в українській реальності, як часом складно знайти й утримати компетентних фахівців у сфері зовнішньоекономічної діяльності. Саме тому ми закриваємо всі питання імпорту/експорту під ключ.

  • Якщо ви хочете побудувати відділ ЗЕД з нуля – у нас є комплексна послуга, в якій ми підберемо та навчимо для вас персонал, покажемо точки контролю і росту.
  • Якщо у вас є діючий відділ логістики ЗЕД, тоді ми зробимо митний аудит зовнішньоекономічних транзакцій, покажемо слабкі місця і спосіб, як їх виправити.
  • Проведемо навчання або адаптацію вашого центру відповідальності за логістику.
  • Ми також можемо забезпечити аутсорсинг всіх бухгалтерських послуг, пов’язаних з веденням бізнесу цілком або тільки ЗЕД.
  • І нарешті, ми самотужки можемо взяти на себе відповідальність за всі питання та ризики зовнішньо-економічної діяльності.

Довіра та Репутація

Свою репутацію і довіру як з боку бізнесу, так і з боку державного апарату, ми заробляли роками та копіткою працею. Подивіться наш портфель клієнтів, і ви побачите там провідні підприємства України з митним оформленням абсолютно різних товарних груп. Ми дуже пишаємося тим, що нам вдалося зробити для наших партнерів у вирішенні найскладніших завдань щодо розмитнення вантажу, а також його замитнення в будь-яку точку світу, і отримати найвищий кредит довіри від наших партнерів.

Для вас це завжди сильний сигнал від нас, що ми не женемося за одноразовим прибутком, а налаштовані на довгострокову та взаємовигідну співпрацю, завжди й у всьому. Наше завдання зробити так, щоб вам, як бізнесу, було комфортно та вигідно працювати з нами, щоб ви відчували партнерську підтримку та знали, що навіть у найскладнішій ситуації ми будемо поруч до її успішного вирішення.

У розділі «Нам довіряють» ви можете ознайомитися з подяками та рекомендаційними листами на нашу адресу з описом безлічі наших перемог і кейсів.

Ми зв'яжемося з Вами протягом години
1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Перелік документів для надання комплексу митно-брокерських послуг:
  1. Свідоцтво про державну реєстрацію або Витяг (Виписка) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (якісна скан. копія);
  2. Виписка з Реєстру платників податку (єдиного або ПДВ) (якісна скан. копія);
  3. Довідка з банку про відкриття рахунку в національній валюті України (якісна скан. копія);
  4. Довідка з органу статистики (при наявності, якісна скан. копія);
  5. Протокол загальних зборів учасників підприємства, на яких був призначений чинний директор (якісна скан. копія);
  6. Наказ підприємства про призначення директора (якісна скан. копія);
  7. Статут підприємства (сторінки №1,2, дві останні).
Додатково для бухгалтерії надати дані:
  1. Контактний номер телефону, який прив'язаний до підприємства;
  2. ПІБ та номер телефону бухгалтера;
  3. Електронна адреса компанії, на яку необхідно відправляти виставлені рахунки та кореспонденцію.
  4. Поштова адреса для отримання документації-кореспонденції.
Перелік документів для послуг митного брокера – митне оформлення вантажу в режимі «експорт»:
  1. Договір про надання комплексу митно-брокерських послуг;
  2. Виписка з реєстру осіб, які здійснюють операції з товарами.
  3. Зовнішньоекономічний договір (контракт) або інший документ, що використовується в міжнародній практиці замість договору (контракту);
  4. Додатки, доповнення та специфікації до зовнішньоекономічного договору (контракту), (за наявності);
  5. Інвойс (рахунок-фактура, рахунок-проформа)
  6. Пакувальний лист (потрібен в тому випадку, якщо вага та кількість штук, упаковок не прописано в інвойсі);
  7. Договір на придбання товару на території України, податкові накладні, прибуткові накладні або калькуляція витрат на виробництво товару (копія) на вимогу митниці;
  8. Сертифікат походження товару (за наявності, якщо країну походження не можна підтвердити в інвойсі);
  9. Договір з перевізником (за наявності, в залежності від умов поставки згідно з Incoterms)
  10. Транспортний документ (CMR / Коносамент / Авіаційна вантажна накладна / Багажна квитанція / Поштова накладна або інший транс. документ, залежно від виду транспорту);
  11. Книжка МДП (CARNET TIR) (за наявності, при автомобільному перевезенні)
  12. Технічний опис / характеристики / сертифікати якості / каталоги / прайс-листи продукції (на вимогу митних органів);
  13. Дозвільні документи (Висновки, заключення, сертифікати та інше залежно від товару за наявності)
  14. У разі відправки вантажу автотранспортом: копії паспорта водія, технічний паспорт на автомобіль, дозвіл на перевезення вантажів під митним забезпеченням (копія);
  15. Можливі інші додаткові документи, залежно від коду товару, специфіки оформлення та інших умов.
Додатково для бухгалтерії надати дані:
    1. Контактний номер телефону, який прив'язаний до підприємства;
    2. ПІБ та номер телефону бухгалтера;
    3. Електронна адреса компанії, на яку необхідно відправляти виставлені рахунки та кореспонденцію.
    4. Поштова адреса для отримання документації-кореспонденції.
Перелік документів для послуг митного брокера – митне оформлення вантажу в режимі «імпорт»:
  1. Договір про надання комплексу митно-брокерських послуг;
  2. Виписка з реєстру осіб, які здійснюють операції з товарами.
  3. Зовнішньоекономічний договір (контракт) або інший документ, що використовується в міжнародній практиці замість договору (контракту);
  4. Додатки, доповнення та специфікації до зовнішньоекономічного договору (контракту), (якщо такі передбачені зовнішньоекономічним договором);
  5. Інвойс (рахунок-фактура, рахунок-проформа)
  6. Пакувальний лист (потрібен в тому випадку, якщо вага та кількість штук, пакування не прописано в інвойсі);
  7. Банківські платіжні документи в разі передоплати за товар (рахунок-фактури)
  8. Сертифікат походження товару (за наявності, якщо країну походження не можна підтвердити в інвойсі);
  9. Договір з перевізником (за наявності, в залежності від умов поставки згідно з Incoterms)
  10. Транспортний документ (CMR / Коносамент / Авіаційна вантажна накладна / Багажна квитанція / Поштова накладна або інший транс. документ, залежно від виду транспорту);
  11. Книжка МДП (CARNET TIR) (за наявності, при автомобільному перевезенні)
  12. Технічний опис / характеристики / сертифікати якості / каталоги / прайс-листи продукції (на вимогу митних органів);
  13. Дозвільні документи (Висновки, заключення, сертифікати та інше залежно від товару за наявності)
  14. Прайс-лист виробника товарів (на вимогу митних органів);
  15. Рахунок за перевезення (за наявності, в залежності від умов поставки згідно з Incoterms)
  16. Довідка про транспортні витрати (за наявності, залежно від умов постачання згідно з Incoterms)
  17. Страховий поліс (за наявності, якщо передбачено умовами поставки);
  18. Митна декларація країни відправлення (копія);
  19. Можливі інші додаткові документи, залежно від коду товару, специфіки оформлення та інших умов.
Додатково для бухгалтерії надати дані:
    1. Контактний номер телефону, який прив'язаний до підприємства;
    2. ПІБ та номер телефону бухгалтера;
    3. Електронна адреса компанії, на яку необхідно відправляти виставлені рахунки та кореспонденцію.
    4. Поштова адреса для отримання документації-кореспонденції.
Перелік документів, необхідний для акредитації вашої компанії на митниці:
  1. Свідоцтво про державну реєстрацію або Витяг (Виписка) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (якісна скан. копія);
  2. Копія паспорта громадянина України (сторінки №1,2,3,4) та копія ідентифікаційного коду директора (якісні скан. копії);
  3. Копія паспорта громадянина України (сторінки №1,2,3,4) та копія ідентифікаційного коду уповноваженої особи по роботі з митницею (якщо така особа) (якісні скан. копії);
  4. Виписка з Реєстру платників податку (єдиного або ПДВ) (якісна скан. копія);
  5. Інформація про наявність відкритих чинних рахунків у валюті України та в іноземній валюті, які будуть використовуватися під час зовнішньоекономічної діяльності підприємства (МФО та ЄДРПОУ банку).
Додатково для бухгалтерії надати дані:
    1. Контактний номер телефону, який прив'язаний до підприємства;
    2. ПІБ та номер телефону бухгалтера;
    3. Електронна адреса компанії, на яку необхідно відправляти виставлені рахунки та кореспонденцію.
    4. Поштова адреса для отримання документації-кореспонденції.
Умови поставки або Інкотермс людською мовою: що таке Інкотермс?
Інкотермс 2020 (Incoterms 2020) - це міжнародні правила, які застосовуються в міжнародній торгівлі, для визначення прав і обов'язків сторін в частині доставки товару від продавця до покупця за договором купівлі-продажу. Звертаємо увагу: важливо не плутати такі визначення, як умови оплати й умови поставки.
У чому принципові відмінності Інкотермс 2010 і 2020?
  • Було змінено назву однієї умови поставок. Термін DAT перейменований в умови поставки DPU.
  • Була змінена умова поставки FCA і тепер передбачає два можливих місця відвантаження продавцем товару:
  • Для продавця доставка вважається завершеною, коли товар фізично завантажений на транспортний засіб, зазначений покупцем.
  • Для продавця доставка вважається завершеною, коли товар доставлений за вказаним у договорі місцем.
  • Внесено зміни в умови страхування вантажів, які доставляються на умовах CIF і CIP. Умови Інкотермс 2010 передбачали, що продавець повинен був застрахувати товар на мінімальну суму. Згідно з умовами Інкотермс 2020 року, продавець зобов'язаний застрахувати товар від всіх ризиків з максимальним страховим покриттям і страховою сумою не менше 110% від вартості товару. Також сторони можуть узгодити в контракті нижчий рівень страхування.
  • В умовах поставки Інкотермс 2020 більш детально розписано сторону, яка несе відповідальність за митне оформлення та митні формальності на кордоні, і бере на себе витрати та ризики.
Чи діє зараз Інкотермс 2010?
Інкотермс 2010 зараз продовжує свою дію і має юридичну силу - головне прописати в контракті, в редакції якого року приймається Інкотермс, і вказати умови поставки, які відповідають даній редакції.
Які є умови поставки?
Існує 11 умов доставки вантажу, 7 з яких застосовуються до будь-якого виду транспорту: EXW, FCA, CPT, CIP, DAT, DAP, DDP, а 4 застосовуються виключно до морського транспорту та транспорту територіальних вод: FAS, FOB, CFR, CIF. Якщо у вас є питання щодо того, яка умова доставки вантажу та митне оформлення буде для вас вигідніше – рекомендуємо записатися на консультацію митного брокера. Просто залиште заявку на сайті в будь-якій зручній формі – і з вами зв'яжеться наш фахівець.
Умови поставки або Інкотермс людською мовою: що таке Інкотермс?
Інкотермс (від англ. Incoterms, International commercial terms) – міжнародні правила, що забезпечують однозначні тлумачення найбільш уживаних торговельних термінів у сфері зовнішньоекономічної торгівлі, щодо місця переходу відповідальності-ризиків від продавця до покупця, що являє собою розроблені Міжнародною торговою палатою стандартні умови договору міжнародної купівлі-продажу.
Що таке групи умов поставки та як їх розуміти E F C D?
Група E – відвантаження, перехід зобов'язань – у місці відправлення (англ. departure). Продавець зобов'язаний надати товари покупцеві безпосередньо на підприємстві-виробнику, своєму складі; митне очищення товару, оформлення дозвільної документації продавцем не проводиться; продавець не відповідає за навантаження товару на транспортний засіб; EXW. Група F – основне перевезення не оплачене продавцем (англ. Main carriage unpaid), продавець зобов'язується доправити товар в заздалегідь обумовлене з покупцем місце, де вантаж перейде в розпорядження перевізника, якого покупець наймає самостійно; FCA, FAS, FOB. Група C – основне перевезення оплачене продавцем (англ. Main carriage paid), продавець оплачує поставку товару, але без прийняття на себе ризику його випадкової загибелі або пошкодження товару; перехід зобов'язань – біля терміналів прибуття для основного перевезення;CFR, CIF, CPT, CIP. Група D – прибуття, перехід зобов'язань у покупця, повноцінна доставка (англ. arrival). Продавець несе всі витрати з доставки та бере на себе всі ризики до моменту доставки товару в країну призначення; DAT, DAP, DDP.
Які є умови поставки?
В Інкотермс 2010 визначено 11 термінів, 7 із них застосовуються до будь-якого виду транспорту основного перевезення:
  • EXW (англ. ex works, франко-склад, франко-завод): покупець забирає товар зі вказаного в договорі складу продавця; оплата експортних мит, вантажно-розвантажувальних робіт, оформлення дозвільної документації по нетарифному регулюванню, митного очищення товару, перепакування товару для можливості транспортування, входить в обов'язок покупця (і включаються у вартість товару при розмитненні, на що нараховуються митні платежі).
  • FCA (англ. free carrier, франко-перевізник): товар доставляється основному перевізнику замовника до зазначеного в договорі терміналу відправлення, експортні мита сплачує продавець.
  • CPT (англ. carriage paid to ...): товар доставляється основному перевізнику замовника, основне перевезення до зазначеного в договорі терміналу прибуття оплачує продавець, витрати на страхування несе покупець, імпортне розмитнення та доставку з терміналу прибуття основного перевізника здійснює покупець.
  • CIP (англ. carriage and insurance paid to…): те саме, що CPT, але основне перевезення страхується продавцем.
  • DAT (англ. delivered at terminal): поставка до зазначеного в договорі імпортного митного термінала оплачена – тобто експортні платежі й основне перевезення, включаючи страхування, оплачує продавець; митне очищення по імпорту здійснюється покупцем.
  • DAP (англ. delivered at place): поставка в місце призначення, вказане в договорі; імпортні мита та місцеві податки оплачуються покупцем.
  • DDP (англ. delivered duty paid): товар доставляється замовнику в місце призначення, вказане в договорі, очищений від усіх митних зборів і ризиків.
  • Також в Інкотермс-2010 визначені 4 терміни, застосовні виключно до морського транспорту та транспорту територіальних вод:
  • FAS (free alongside ship): товар доставляється до судна покупця, в договорі вказується порт вантаження; перевалку і завантаження оплачує покупець.
  • FOB (free on board): товар відвантажується на судно покупця, перевалку оплачує продавець.
  • CFR (cost and freight): товар доставляється до зазначеного в договорі порту призначення покупця, страхування основного перевезення, розвантаження та перевалку оплачує покупець.
  • CIF (Cost, Insurance and Freight):те саме, що CFR, але основне перевезення страхує продавець.
Які документи потрібні для вивозу тварини за кордон?
Документи для вивезення тварин за кордон:
  1. Електронна ідентифікація.
  2. Ветеринарний паспорт.
  3. Щеплення проти сказу
  4. Довідка про аналіз крові на титрування антитіл до вірусу сказу
  5. Форма 1 ВЕТ, 1 ВЕТ (СНД), ветеринарний сертифікат
А також при перетині кордону, митним інспектором до оформлення буде залучений інспектор ветеринарної служби, якому потрібно буде надати всі перераховані вище документи на тварину для отримання дозволу в інших службах.
Які документи потрібні для перетину кордону на машині?
Для перетину кордону на машині необхідно: закордонний паспорт, технічний паспорт на машину з обов'язковим записом про те, що ви є власником машини. Якщо машина зареєстрована не на вас, в такому випадку необхідно мати довіреність зі вписаною фразою «з правом виїзду за кордон».
Скільки грошей можна перевести через кордон?
Згідно з постановою НБУ, дозволено ввозити та вивозити без проведення декларування суму, що не перевищує в еквіваленті 10 тис. євро. Якщо ж сума готівкової валюти та банківських металів дорівнює або перевищує в еквіваленті 10 тис. євро, то необхідне письмове декларування митному органу в повному обсязі. Для цього потрібно мати документи, що підтверджують зняття готівки з власних рахунків в банках, і квитанції про здійснення валютно-обмінної операції з цією готівкою (в разі здійснення такої операції) виключно на ту суму, що перевищує в еквіваленті 10 тис. євро.
Що мені буде, якщо я не задекларую щось при перетині кордону?
За незадекларовані товари, що переміщуються через митний кордон України, Митним кодексом передбачено покарання у вигляді накладення штрафу в розмірі 100% вартості цих товарів, а також конфіскація товарів. А також, якщо ви будете переміщувати товари з приховуванням від митного контролю, це тягне за собою накладення штрафу в розмірі 100% вартості цих товарів, а також конфіскація таких товарів і транспортних засобів зі спеціальними схованками.
Чому важливо та безпечно декларувати майно?
Майно потрібно декларувати для уникнення будь-яких казусів на митниці, наприклад конфіскації майна, щоб уникнути штрафів і оформлення протоколу щодо порушення митних правил.
Хочу перевезти сімейну книгу або картину, як це зробити?
Якщо картина, книга, виготовлена понад 50 років тому, незалежно від вартості, підлягає митному декларуванню. Також на ці предмети потрібно оформити право власності, провести державну експертизу предмета, отримати свідоцтво на право вивезення предмета. Якщо Ви вважаєте, що предмет не є культурною цінністю, але є підстави вважати, що можуть виникнути ускладнення при проходженні митного контролю, то необхідно отримати довідку в тому ж Управлінні контролю за переміщенням культурних цінностей та культурної спадщини, що об'єкт культурного призначення не є культурною цінністю.
Я іммігрую, як відправити мій вантаж в країну?
Набір необхідних документів для митного оформлення вантажу залежить від характеру вантажу. Деякі товари вимагають специфічного набору супроводжуючих документів.
Що таке супровідний багаж, як його оформити?
Супровідний багаж – це багаж, що належить громадянам і переміщується через митний кордон в багажних відділеннях транспортних засобів, якими прямують громадяни. Митним кодексом, Ст. 345, передбачається перелік товарів, які можуть належати до особистих речей; також для вивезення дозволяються товари, сумарна фактурна вартість яких не перевищує 10 тис. євро. На ввезення дозволяється ввозити товари, сумарна фактурна вартість яких не перевищує 1 тис. євро, що ввозяться громадянами на митну територію України в ручній поклажі через пункти пропуску, відкриті для повітряного сполучення, а також товари на суму в еквіваленті 500 євро на не більше 50 кг через всі інші пункти пропуску. Цей багаж не підлягає декларуванню та переміщується через зелений коридор. Якщо ж ви переміщуєте кількість, що перевищує вищезазначені норми, тоді вам необхідно пересувати багаж через червоний коридор; при цьому вам запропонують заповнити декларацію встановленого зразка для громадян.
Що заборонено до імпорту, тобто ввезення з Росії (РФ) в Україну?
Список заборонених до імпорту товарів з Росії в Україну затверджений Постановою Кабінету міністрів України від 30.12.2015 №1147.
Де можна подивитися список, що не можна везти з РФ?
Список заборонених до імпорту товарів з Росії в Україну можна подивитися на сайті https://zakon.rada.gov.ua. Цей список затверджений Постановою Кабінету міністрів України від 30.12.2015 №1147. Також важливо стежити за останніми змінами, які вносяться в зазначену Постанову.
Як актуалізувати інфо по товару, чи можна його везти? Оскільки я хочу його імпортувати
Для того щоб визначити, дозволено чи заборонено ввозити товар, потрібно в першу чергу визначити код УКТЗЕД. Для того, щоб інформація була завжди актуальною, потрібно постійно відстежувати зміни, що вносяться до Постанови Кабінетів міністрів України від 30.12.2015 №1147.
Інкасо
  • Ми готуємо для вас інформацію, і скоро ви зможете з нею тут ознайомитися.
  • Зайдіть трохи пізніше або залиште заявку на сайті, і вам зателефонують, якщо у вас є питання.
  • Ви точно отримаєте грамотну та повну відповідь, скориставшись послугою консультації митного брокера або профільного спеціаліста.
Акредитив
  • Ми готуємо для вас інформацію, і скоро ви зможете з нею тут ознайомитися.
  • Зайдіть трохи пізніше або залиште заявку на сайті, і вам зателефонують, якщо у вас є питання.
  • Ви точно отримаєте грамотну та повну відповідь, скориставшись послугою консультації митного брокера або профільного спеціаліста.
Чому ваші митні брокери кращі?
Ми можемо перераховувати величезну кількість «чому» Але наше основне завдання – поділитися з вами цінністю, яку ви потенційно можете отримати від співпраці з нашою компанією, і яку ви також можете відчути в різниці при порівнянні з іншою компанією, наприклад, де ви до цього розмитнювали свій вантаж або користувалися послугами логістики в комплексі. Наші партнери-клієнти точно знають і розуміють, яку цінність вони регулярно отримують при митному оформленні та організації свого вантажопотоку кожен день, або при постановці найскладніших і неординарних завдань нашим агентам. Пропонуємо Вам ознайомитися з розділом «Нам довіряють»: там ви не знайдете жодного липового рекомендованого листа – вони всі справжні та підписані шанованими людьми. Подивіться уважно, і може ви знайдете в цьому розділі компанію вашого друга, у якого завжди є можливість запитати чому «ВР ГРУП» МИТНА ЛОГІСТИКА «красавчики» – амбіційно, але чесно.
Скільки коштують ваші послуги митного брокера?
Ціна митного брокера залежить від багатьох факторів, наприклад:
  1. режим митного оформлення вантажу – це імпорт, або експорт, або інше;
  2. на кордоні, чи в пункті пропуску при перетині кордону, чи в регіональній митниці вантажоодержувача;
  3. складність митної декларації в кількості товарів до декларування;
  4. робочий чи вихідний день;
  5. кількість транспортних засобів за рік в середньому, для великого вантажопотоку ми надаємо зрозумілу систему знижок і мотивації;
  6. відстоювання корпоративних інтересів клієнта в суперечливих питаннях
Хочу проходити митне очищення своїх вантажів прямо на кордоні, що для цього потрібно?
Так, ви можете оформлювати вантажі на кордоні – нам потрібно тільки вирішити, в якому вигляді це має бути. Залиште заявку на сайті в будь-якій зручній формі, і з вами зв'яжеться наш представник для отримання більш детальної інформації.
Ви працюєте у вихідні? Ви можете оформити вантаж у вихідний день?
Так, у вихідні ми працюємо: у нас є чергові митні брокери, які координують всі митні оформлення, що відбуваються в суботу або неділю, а також у святкові дні. Акцентуємо вашу увагу, що ціна за роботу у вихідний день (і не важливо, це 1 травня, Новий рік чи Різдво), збільшується у два рази. Якщо ви не хочете платити за оформлення у вихідний день, наполегливо рекомендуємо планувати свій вантажопотік завчасно з урахуванням свят і вихідних днів.

ВР-ГРУП МИТНА ЛОГІСТИКА

Компанія ВР-ГРУП заснована у 2010 році. Ми надаємо послуги в галузі митної логістики, а саме: митно-брокерські послуги, послуги аудиту зовнішньоекономічної діяльності, розмитнення автомобілів і спецтехніки, митне оформлення складних і нестандартних вантажів-обладнання. Детальніше

Місія

Декларуємо відповідальність!

Мета

Постійне, безперервне вдосконалення відповідно до вимог часу. Стабільність, забезпечена нами на тривалих договірних відносинах.

Принципи

  • Швидкість
  • Відповідальність
  • Надійність
  • Чесність
  • Конфіденційність

Відгуки наших партнерів

"ОТП Лізинг" висловлює щиру подяку колективу компанії "ВР-ГРУП" за багаторічну плідну співпрацю, уважне ставлення та допомогу у вирішенні питань митно-брокерського оформлення вантажів.

За високий професіоналізм у вирішенні питань митного оформлення, що сприяло швидкому отриманню Національною телекомпанією України НТКУ від Європейської мовної спілки ЄВС унікального обладнання для гібридної мережі "Фуна", висловлюємо щиру подяку колективу компанії "ВР-ГРУП"

«ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ» веде зовнішньоекономічну діяльність понад 5 років. За цей проміжок часу ми співпрацювали з багатьма брокерськими фірмами, і вже маємо уявлення про те, як повинні надаватися послуги в сфері митного оформлення.

Пів року тому ми почали роботу з фірмою «ВР-ГРУП», і в наслідку забули про багато проблем, пов'язаних із митним оформленням.

Брокерські послуги певною мірою є дуже індивідуальними, і «ВР-ГРУП» завжди вдається знайти індивідуальний підхід до кожного клієнта й надати високоякісні послуги.

А тепер - без офіціозу © Хлопці - просто молодці

Приємно вирішувати робочі питання з професійним колективом, який, зберігаючи робочу етику, одночасно веде з клієнтом ділову «дружню розмову». Така атмосфера позитивно позначається на робочому процесі та загальному результаті. За «теплий і невимушений», але водночас діловий «клімат» в колективі - окрема подяка керівництву компанії.

За цей короткий період ми відчули, що «ВР-ГРУП» - не тільки надійний партнер і високого рівня фахівці митно-брокерських послуг, які знають свою справу, а ще й чудові люди.

Компанія «Дінтернал Ед'юкейшн» - найбільший імпортер навчальної та художньої літератури в Україні, перед якою постало завдання заміни логістичної компанії в надзвичайно стислі терміни, ухвалили рішення почати співпрацю з компанією «ВР-ГРУП».

Починаючи з першого дня співпраці, компанія "ВР-ГРУП" проявила себе надійним партнером в митній логістиці, на якого можна покластися у вирішенні будь-яких складних ситуацій митного оформлення вантажу

Компанія ТОВ «ТД «КМВ» висловлює подяку ТОВ «ВР-ГРУП» і його співробітникам за співпрацю та високий рівень сервісу.

Клієнтоорієнтований підхід, розуміння наших непростих потреб і завдань, комплексний підхід до митного очищення вживаного обладнання лінії розливу SIDEL для наших виробничих потреб, дозволило судити про Ваш високий професіоналізм надання комплексу послуг митного брокера та перевезення.

За багаторічний період ведення бізнесу в Україні, ТОВ «Данон» мали можливість співпрацювати з багатьма компаніями, що надають митно-брокерські послуги.

Однак за один рік роботи з ТОВ «ВР-ГРУП» ми були приємно вражені кваліфікацією її персоналу та всебічним підходом до вивчення і вирішення поставлених завдань.

Цим листом, компанія «ВИНФОРТ» висловлює величезну подяку команді митних брокерів «ВР-ГРУП», які виявили високий професіоналізм і належне виконання своїх обов'язків, а також чудові людські якості на всіх етапах здійснення зовнішньоекономічної операції, в процесі митного оформлення вантажу «меляса бурякова», в режимі «експорт», в Полтавській митниці в період червень-вересень 2012 р.
З надією на подальшу взаємовигідну співпрацю.

ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-КОНТАКТ» висловлює глибоку повагу та щиру вдячність

ТОВ «ВР-ГРУП» за професіоналізм та якісно надані послуги в сфері митно-брокерської діяльності, а саме в проектній підготовці документів та відстоюванні інтересів компанії.

Попри великий обсяг партії вживаного обладнання, митне оформлення було проведено в найкоротші терміни.

Висловлюємо впевненість у збереженні дружніх стосунків.

Ми високо цінуємо професіоналізм співробітників ТОВ «ВР-ГРУП» за оперативність у прийнятті рішень, за злагоджену роботу та за вміння швидко реагувати на всі наші запити і прохання.

ДПФ «Екотехніка-М» вважає компанію «ВР-ГРУП» надійним і стабільним партнером в організації та проведенні митного оформлення вантажу, а також інших брокерських послуг.

З упевненістю можемо рекомендувати ТОВ «ВР-ГРУП», як компанію-лідера на ринку митно-брокерських послуг, яка відрізняється своїм високим професіоналізмом і авторитетом. Працюючи з компанією «ВР-ГРУП», ви завжди можете бути впевнені в досягненні бажаного результату!

За час роботи з ТОВ "ВР-ГРУП", її працівники зарекомендували себе як кваліфіковані митні брокери, які добре знаються на питаннях митного оформлення вантажів в Києві, Одесі, впевнено володіють навичками призначення правильного коду номенклатури.

Уміння оперативно вирішувати виникаючі питання дозволяє значно заощадити матеріальні, трудові та людські ресурси. Неможливо не відзначити гнучкість роботи та доброзичливе ставлення до замовника. Оптимізація процесу оформлення дозволила надзвичайно швидко оформлювати вантажі, що надходять, а, з урахуванням реальних цін на послуги, досягти значного економічного ефекту.

Бажаємо колективу компанії й надалі працювати так само швидко та якісно.

"MAГO УКРАЇНА" висловлює щиру подяку керівництву та колективу ТОВ "ВР-ГРУП" за надання якісного та своєчасного митно-брокерського обслуговування по розмитненню обладнання.

Протягом багатьох років плідної співпраці з ТОВ "ВР-ГРУП", митні брокери та фахівці даної компанії зарекомендували себе як команда професіоналів високого рівня, з такими якостями як порядність, надійність, а також небайдуже ставлення до своєї справи. З цим колективом завжди приємно спілкуватися.

Бажаємо успішного розвитку, економічної стабільності, впевненості у своїх силах!

Компанія ТОВ “Фінські будівельні матеріали” користується послугами ТОВ “ВР-ГРУП” щодо митного оформлення продукції з 2013 року. За час нашої співпраці спеціалісти ТОВ “ВР-ГРУП” продемонстрували обізнаність у своїй справі, відповідальність, оперативність в роботі, найкращі фахові якості.

Від імені дирекції й усього колективу ТОВ «РІТЕРНА-УА» виражаємо щиру вдячність колективу ТОВ «ВР-ГРУП» за багаторічну працю надання митно-брокерських послуг.

Протягом усього періоду співпраці ви продемонстрували високий рівень професіоналізму, оперативно реагували на позаштатні ситуації.

Ваша організація зарекомендувала себе як надійний партнер, здатний якісно виконувати взяті на себе зобов'язання вантажно-митного декларування вантажів.

Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.

Цим листом Європейська Бізнес Асоціація підтверджує, що ТОВ "ВР-ГРУП" є членом Європейської Бізнес Асоціації з 27-01-2020. Членство на 2020 рік подовжено.

КАЛНИБОЛОЦКИЙ РОМАН
Виконавчий директор

Залишилися ще запитання?
Ми з радістю відповімо на будь-яке ваше питання. Просто зв'яжіться з нами.
1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right