Чому варто скористатися нашими послугами митного брокера?

Для того, щоб з’ясувати інформацію, що можна ввозити, які документи повинні супроводжувати вантаж, скільки заплатити за розмитнення (збори, мита, ПДВ, акциз). Ви, звичайно, можете зробити це самостійно. Але тоді доведеться витратити не один день, і буде ще величезне питання до якості отриманої інформації. Також можливо в штаті компанії найняти декларанта по роботі з митницею, але це призведе до відсутності ширини та висоти погляду по нововведеннях в митному секторі, а професійна вага й імідж ваших корпоративних інтересів буде вимірюватися виключно вагою компанії імпортера.

Ми пропонуємо Вам заощадити час, свої нерви та гроші – залишити заявку у нас на сайті або просто зателефонувати будь-якому з наших агентів з митного оформлення вантажу.

Чому VR GROUP CUSTOMS LOGISTICS

Професіоналізм

Ми експерти зовнішньоекономічної діяльності, і це не просто гучні слова. Досвід наших співробітників сягає 20 років. Ми створили команду професіоналів, орієнтовану на «комфортний» результат для нашого клієнта. Багаторічний досвід дозволяє нам знаходити законний вихід із найскладніших ситуацій

Стратегія випередження

Ми одні з перших компаній по митно-брокерських послугах, яка почала оформляти вантажі в режимі Імпорт 40ЕА без заїзду та плати за митний термінал, або в режимі Імпорт 40 АА прямо в пункті пропуску, також без плати за термінал

Технічні можливості

Наші представництва в регіонах проведуть митне оформлення вантажу на максимально короткій відстані від місця вивантаження, що дозволяє зменшити витрати на логістику та скоротити час доставки вантажу

Близькість до клієнта

Ми працюємо цілодобово, що дозволяє проводити митне оформлення навіть у вихідні дні, без простою вантажу на терміналі.
Ведемо клієнта за руку 24/7/365, тихі асистенти, чуємо та розуміємо основну потребу та які очікувані результати має отримати від нас наш клієнт тут і зараз.

Операційна перевага

Ми працюємо за принципом диференціації – поєднання бездоганного сервісу з операційною досконалістю. Наслідок – час на митне оформлення вантажу зведено до мінімуму

Нам довіряють

Ми не залишаємо клієнта до повного розв’язання всіх складних питань угоди

Як почати з нами працювати?

Особливості розмитнення з VR GROUP CUSTOM LOGISTIC

Чому наші митні брокери найкращі?

  • Ми виконуємо митне оформлення вантажів по чітко вибудуваному бізнес-процесу, адаптуємо процес під кожного клієнта індивідуально згідно з його вимогами й побажаннями, опрацьовуємо чек-лист ваших побажань у поставці вантажу та розмитненні, щоб не пропустити важливі коментарі з вашого боку.
  • Працюючи з нами, ви точно не будете нам повторювати одне й те саме. Вам достатньо всього лише один раз поставити завдання.
  • Митне оформлення вантажу виконується за принципом чотирьох очей.

Що це мені дасть?

  • Головна цінність – це індивідуально відточена працююча схема поставки під конкретний товар та під конкретні умови, і постійна близькість до ваших побажань в роботі.
  • Питання, що стосуються логістики, митного оформлення вантажу, дозвільних документів, краще і швидше виконають фахівці нашої компанії. Це завдання, що вимагають вузьких спеціальних знань і навичок, володіння інформацією про стандартні, перевірені рішення.
  • Вибравши співпрацю з нашою компанією, в результаті ви отримуєте якісний продукт за розумну ціну, що допоможе вам спланувати витрати компанії та уникнути непередбачених ситуацій і переплат на митниці.

Підготовка документів для митного оформлення

Послуги з митного оформлення імпортних вантажів надають багато компаній, але не всі роблять це якісно та швидко, використовуючи всі нововведення митного законодавства.

Дрібниці, які можуть здатися неважливими, невраховані в процесі підготовки документації для митного оформлення вантажу, можуть привести до таких наслідків, як простій транспорту, штраф за порушення митного законодавства, збільшення платежів. Як наслідок – значне збільшення витрат при митному оформленні.

Наші фахівці працюють на випередження, на попередній стадії, на стадії формування клієнтом замовлення, аналізуючи та попереджаючи максимальну кількість можливих ризиків при оформленні.

Митне оформлення вантажу

Комплекс дій, після проведення яких покупець товару отримує право вільно розпоряджатися товарами на території України, називається імпорт.

Відповідно до митного кодексу, такими діями є:

  • надання дозвільної документації на ввезений вами товар (сертифікат/декларація відповідності, висновок СЕС (для реалізації продукції на внутрішньому ринку), висновок ТПП);
  • заповнення митної декларації згідно з товаросупровідними документами;
  • оплата митних платежів (мито, акциз, ПДВ);
  • надання товарів, за необхідності, до митного огляду.

Що ми можемо ще розповісти про послуги митного брокера?

Проінформований – отже захищений.

Щодня відбуваються якісь зміни в процедурах митного оформлення вантажу. Ми інформуємо наших клієнтів про всі зміни або вузькі горлечка в ланцюгу постачання товарів, що можна очікувати найближчим часом

Перша поставка важлива! – виконайте підготовку.

Якщо у вас відсутній досвід в імпортних операціях або він є, але старий – ми наполегливо рекомендуємо скористатися консультацією митного брокера та отримати найактуальнішу інформацію для митного оформлення, і ви точно оминете стороною всі гострі кути процедури митного оформлення.

Оформлення на кордоні або в пункті пропуску, без заїзду та оплати за митний термінал.

Величезною перевагою для імпортерів стала можливість митного оформлення вантажу на кордоні або в пункті пропуску, що за собою тягне величезні плюси, оскільки вантаж потрапляє за фактом на територію України вже очищений від митних платежів, і ваш транспортний засіб може прямувати в будь-яку точку України на вивантаження, що значно скорочує транспортні витрати та тимчасові рамки поставки.

Умови поставки та умови оплати.

Дуже часто новачки плутають ці дві умови. Зав’язуйте в умови договору надання вам необхідних документів для митного оформлення – це підвищить вашу експертність при переговорах з вашим постачальником товарів, і ви закладете документально пакет документів для підтвердження митної вартості за такої потреби.

Формуйте уважно ціноутворення в залежності від умов поставки товарів. Якщо у вас є запитання або вам потрібна допомога в коректності визначення цих умов, запрошуємо вас на консультацію, і ви точно будете впевнені та спокійні при поставці товару.

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ при першому імпорті або ЗЕД

Як визначити код товару?

Підбір коду товару здійснюється на підставі української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності із застосуванням правил інтерпретації. Для цього необхідно розуміти функції товару, для чого він призначений, з чого складається, технічні параметри товару.

Як визначити, скільки буде коштувати розмитнення?

На вартість розмитнення впливають такі чинники:

код УКТЗЕД, бо на кожен код є своя ставка мита, яка вказана в ЗУ “Про Митний тариф України”,

митна вартість товару (вартість товару і, в залежності від умов поставки, можуть додатися транспортні витрати, оформлення дозвільних документів і преференційних документів, митне очищення в країні відправника, розвантажувально-навантажувальні роботи, страховка вантажу та інші послуги.)

У мене є ФОП, мені потрібно робити ТОВ для зовнішньоекономічної діяльності?

Для зовнішньоекономічної діяльності можна залишатися і приватним підприємцем, головне, щоб були відкриті відповідні коди виду діяльності.

Я не платник ПДВ, чи можна мені імпортувати?

Імпортувати товар може як платник, так і не платник ПДВ. Вам, як майбутньому імпортеру, потрібно врахувати, що ви не отримаєте податковий кредит на дану партію завезених товарів.

Якщо у вас залишилися питання, рекомендуємо записатися на консультацію митного брокера, наші фахівці з радістю допоможуть вам вибудувати правильну фінансову модель з урахуванням питань по митній логістиці.

Чому варто зробити стрес-тест своєї зовнішньоекономічної діяльності і, зокрема, розмитнення?

Найчастішою відповіддю у імпортера при старті переговорів є: у мене все відмінно, вантажі розмитнюються, у нас все налагоджено, ми так працюємо більше 10 років, мій родич займається розмитненням, що там може бути погано і т.д.

Найпарадоксальніше, що варто поставити запитання, а яка ціна вашого добре? Коли останній раз оцифровували всі ці показники KPI, що перераховані вище? – в класичному випадку це або збагачення третіх осіб, або відсутність контролю показників ефективності центру відповідальності за ЗЕД.

Дуже ефективне і правильне рішення – це стрес-тест транзакцій зовнішньоекономічної діяльності. Замовте його, і ви будете здивовані – за розумні гроші ви отримуєте круте рішення, часто ми чуємо подяку та вдячність після аудиту ЗЕД.

Для чого потрібен митний склад? Для чого потрібен склад тимчасового зберігання?

Митний склад являє собою митну процедуру, призначену для тимчасового зберігання експортних або імпортних товарів. Товари, поміщені під процедуру митного складу, не обкладаються митом.

Більш детально ви знайдете відповіді в розділі сторінки «Митний склад», якщо у вас залишаться питання – рекомендуємо записатися на консультацію митного брокера.

Склад тимчасового зберігання – спеціально виділене та облаштоване приміщення, де зберігаються товари та транспортні засоби в той час, доки вони перебувають під митним контролем.

Більш детально ви знайдете відповіді в розділі сторінки «Склад тимчасового зберігання», якщо у вас залишаться питання – рекомендуємо записатися на консультацію митного брокера.

Як відпустити транспорт, якщо затягується процес митного очищення?

Як варіант, можна скористатися складом тимчасового зберігання і вивантажити товар на склад або, в залежності від ситуації, делегувати вирішення питань професіоналам.

Як мені почати оформляти вантаж на кордоні?

Процедура митного оформлення становить собою тривалий, документально складний процес, який вимагає відповідних знань, зусиль та часу, тому ви можете делегувати свої обов’язки в розмитненні вантажу нам, і ми професійно, швидко та в будь-якому місті розмитнимо ваш товар.

Як заплатити менше податків?

Ігри з податками – це як у приказці “бери що хочеш, але в кінці буде каса!”, тобто будь-яка оптимізація може за своїм підсумком привести до додаткових витрат. Наприклад, відстоявши свої права в суді, за підсумком ви зможете побачити, що вартість витрат кругом вийшла дорожче, ніж чесна гра, і ви поповнили кишені “рєшал”, а не нашого держбюджету, і витратили при цьому масу свого часу та нервів.

Бухгалтерські послуги від наших фахівців за замовчуванням би вам видали два рішення і пояснили сильні та слабкі сторони кожної умови – за вами лишився б тільки вибір шляху.

Як оформити продукцію, що швидко псується, якщо раптом на митниці зупинять вантаж?

Є ризик ручного управління митного очищення вантажу, наприклад ви перейшли дорогу конкуренту, і він вирішив вам поставити палиці в колеса, а у вас швидкопсувний вантаж. У таких ситуаціях архіважливо розуміти до деталей процедуру митного оформлення та які потенційно можуть виникнути складнощі. Тому ми рекомендуємо вам працювати з професійною командою митних брокерів компанії ВР-ГРУП.

Що робити, якщо на митниці зупинили вантаж?

Звернутися за кваліфікованою допомогою до фахівців нашої компанії, які допоможуть законним шляхом вирішити проблеми та вибудувати лінію захисту.

Чи варто телефонувати на гарячу лінію, наприклад митниці?

На гарячу лінію митниці варто телефонувати в разі, якщо є зафіксований момент зловживання службовим становищем з боку митних органів або в разі порушення законодавства.

Які документи необхідні для митного оформлення?

Для початку – інвойс, пакувальний лист, контракт ЗЕД, потім агенту з митного оформлення необхідно для вірної класифікації (якщо немає чіткого розуміння з наданих вищезазначених документів), надати технічну документацію на товар, із зазначенням складу, фізичних і хімічних властивостей, сфери застосування, призначення. Потім наш фахівець класифікує товар, аналізує всі можливі ризики за вартістю, необхідності надання дозвільної документації. За підсумком Вам буде надано повний аналіз по товару, можливих ризиків, сума платежів (мито, ПДВ) і інформація, чи необхідна фінансова гарантія для перетину кордону.

Яка вартість митного оформлення та від чого вона залежить?

Вартість митного оформлення обмовляється та фіксується з кожним клієнтом індивідуально, залежно від специфіки вантажу, періодичності поставок.

Чи може Ваша компанія допомогти з отриманням дозвільної документації (висновок СЕС, сертифікат походження, декларація/сертифікат відповідності, висновок ТПП)?

Так, звісно, більше інформації ви можете знайти в розділі сайту «Оформлення дозвільних документів» або записатися на консультацію митного брокера.

Необхідно доставити вантаж, але у нас немає ні контракту, ні перевізника, чи можете ви допомогти?

Так, звісно.
Наші агенти з митного оформлення (митні брокери) підкажуть, як скласти Договір ЗЕД, на що звернути увагу, умови поставки та умови оплати, які можуть бути вузькі горлечка у вашій майбутній угоді.
Отримавши від Вас інформацію про вантаж, прорахують вам, яким видом транспорту краще здійснити доставку, організують доставку “від дверей до дверей”. Потрібно також вам враховувати ряд чинників, що технічний імпорт завжди дорожче, ніж прямий імпорт на вашу компанію по ряду критеріїв. Якщо у вас лишилися запитання – рекомендуємо залишити заявку на консультацію митного брокера.

Відгуки наших партнерів

"ОТП Лізинг" висловлює щиру подяку колективу компанії "ВР-ГРУП" за багаторічну плідну співпрацю, уважне ставлення та допомогу у вирішенні питань митно-брокерського оформлення вантажів.

За високий професіоналізм у вирішенні питань митного оформлення, що сприяло швидкому отриманню Національною телекомпанією України НТКУ від Європейської мовної спілки ЄВС унікального обладнання для гібридної мережі "Фуна", висловлюємо щиру подяку колективу компанії "ВР-ГРУП"

«ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ» веде зовнішньоекономічну діяльність понад 5 років. За цей проміжок часу ми співпрацювали з багатьма брокерськими фірмами, і вже маємо уявлення про те, як повинні надаватися послуги в сфері митного оформлення.

Пів року тому ми почали роботу з фірмою «ВР-ГРУП», і в наслідку забули про багато проблем, пов'язаних із митним оформленням.

Брокерські послуги певною мірою є дуже індивідуальними, і «ВР-ГРУП» завжди вдається знайти індивідуальний підхід до кожного клієнта й надати високоякісні послуги.

А тепер - без офіціозу © Хлопці - просто молодці

Приємно вирішувати робочі питання з професійним колективом, який, зберігаючи робочу етику, одночасно веде з клієнтом ділову «дружню розмову». Така атмосфера позитивно позначається на робочому процесі та загальному результаті. За «теплий і невимушений», але водночас діловий «клімат» в колективі - окрема подяка керівництву компанії.

За цей короткий період ми відчули, що «ВР-ГРУП» - не тільки надійний партнер і високого рівня фахівці митно-брокерських послуг, які знають свою справу, а ще й чудові люди.

Компанія «Дінтернал Ед'юкейшн» - найбільший імпортер навчальної та художньої літератури в Україні, перед якою постало завдання заміни логістичної компанії в надзвичайно стислі терміни, ухвалили рішення почати співпрацю з компанією «ВР-ГРУП».

Починаючи з першого дня співпраці, компанія "ВР-ГРУП" проявила себе надійним партнером в митній логістиці, на якого можна покластися у вирішенні будь-яких складних ситуацій митного оформлення вантажу

Компанія ТОВ «ТД «КМВ» висловлює подяку ТОВ «ВР-ГРУП» і його співробітникам за співпрацю та високий рівень сервісу.

Клієнтоорієнтований підхід, розуміння наших непростих потреб і завдань, комплексний підхід до митного очищення вживаного обладнання лінії розливу SIDEL для наших виробничих потреб, дозволило судити про Ваш високий професіоналізм надання комплексу послуг митного брокера та перевезення.

За багаторічний період ведення бізнесу в Україні, ТОВ «Данон» мали можливість співпрацювати з багатьма компаніями, що надають митно-брокерські послуги.

Однак за один рік роботи з ТОВ «ВР-ГРУП» ми були приємно вражені кваліфікацією її персоналу та всебічним підходом до вивчення і вирішення поставлених завдань.

Цим листом, компанія «ВИНФОРТ» висловлює величезну подяку команді митних брокерів «ВР-ГРУП», які виявили високий професіоналізм і належне виконання своїх обов'язків, а також чудові людські якості на всіх етапах здійснення зовнішньоекономічної операції, в процесі митного оформлення вантажу «меляса бурякова», в режимі «експорт», в Полтавській митниці в період червень-вересень 2012 р.
З надією на подальшу взаємовигідну співпрацю.

ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-КОНТАКТ» висловлює глибоку повагу та щиру вдячність

ТОВ «ВР-ГРУП» за професіоналізм та якісно надані послуги в сфері митно-брокерської діяльності, а саме в проектній підготовці документів та відстоюванні інтересів компанії.

Попри великий обсяг партії вживаного обладнання, митне оформлення було проведено в найкоротші терміни.

Висловлюємо впевненість у збереженні дружніх стосунків.

Ми високо цінуємо професіоналізм співробітників ТОВ «ВР-ГРУП» за оперативність у прийнятті рішень, за злагоджену роботу та за вміння швидко реагувати на всі наші запити і прохання.

ДПФ «Екотехніка-М» вважає компанію «ВР-ГРУП» надійним і стабільним партнером в організації та проведенні митного оформлення вантажу, а також інших брокерських послуг.

З упевненістю можемо рекомендувати ТОВ «ВР-ГРУП», як компанію-лідера на ринку митно-брокерських послуг, яка відрізняється своїм високим професіоналізмом і авторитетом. Працюючи з компанією «ВР-ГРУП», ви завжди можете бути впевнені в досягненні бажаного результату!

За час роботи з ТОВ "ВР-ГРУП", її працівники зарекомендували себе як кваліфіковані митні брокери, які добре знаються на питаннях митного оформлення вантажів в Києві, Одесі, впевнено володіють навичками призначення правильного коду номенклатури.

Уміння оперативно вирішувати виникаючі питання дозволяє значно заощадити матеріальні, трудові та людські ресурси. Неможливо не відзначити гнучкість роботи та доброзичливе ставлення до замовника. Оптимізація процесу оформлення дозволила надзвичайно швидко оформлювати вантажі, що надходять, а, з урахуванням реальних цін на послуги, досягти значного економічного ефекту.

Бажаємо колективу компанії й надалі працювати так само швидко та якісно.

"MAГO УКРАЇНА" висловлює щиру подяку керівництву та колективу ТОВ "ВР-ГРУП" за надання якісного та своєчасного митно-брокерського обслуговування по розмитненню обладнання.

Протягом багатьох років плідної співпраці з ТОВ "ВР-ГРУП", митні брокери та фахівці даної компанії зарекомендували себе як команда професіоналів високого рівня, з такими якостями як порядність, надійність, а також небайдуже ставлення до своєї справи. З цим колективом завжди приємно спілкуватися.

Бажаємо успішного розвитку, економічної стабільності, впевненості у своїх силах!

Компанія ТОВ “Фінські будівельні матеріали” користується послугами ТОВ “ВР-ГРУП” щодо митного оформлення продукції з 2013 року. За час нашої співпраці спеціалісти ТОВ “ВР-ГРУП” продемонстрували обізнаність у своїй справі, відповідальність, оперативність в роботі, найкращі фахові якості.

Від імені дирекції й усього колективу ТОВ «РІТЕРНА-УА» виражаємо щиру вдячність колективу ТОВ «ВР-ГРУП» за багаторічну працю надання митно-брокерських послуг.

Протягом усього періоду співпраці ви продемонстрували високий рівень професіоналізму, оперативно реагували на позаштатні ситуації.

Ваша організація зарекомендувала себе як надійний партнер, здатний якісно виконувати взяті на себе зобов'язання вантажно-митного декларування вантажів.

Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.

Цим листом Європейська Бізнес Асоціація підтверджує, що ТОВ "ВР-ГРУП" є членом Європейської Бізнес Асоціації з 27-01-2020. Членство на 2020 рік подовжено.

VR GROUP CUSTOM LOGISTICS

Компанія ВР-ГРУП заснована у 2010 році. Ми надаємо послуги в галузі митної логістики, а саме: митно-брокерські послуги, послуги аудиту зовнішньоекономічної діяльності, розмитнення автомобілів і спецтехніки, митне оформлення складних і нестандартних вантажів-обладнання.

Детальніше

Місія

Декларуємо відповідальність!

Мета

Постійне, безперервне вдосконалення відповідно до вимог часу.

Стабільність, забезпечена нами на тривалих договірних відносинах.

Принципи

  • Швидкість
  • Відповідальність
  • Надійність
  • Чесність
  • Конфіденційність

Наша команда

РОМАН КАЛНІБОЛОЦЬКИЙ СПІВЗАСНОВНИК, ВИКОНАВЧИЙ ДИРЕКТОР

Ми відповідаємо за те, що ми робимо.

ВОЛОДИМИР СЕРЕДА СПІВЗАСНОВНИК, ОПЕРАЦІЙНИЙ ДИРЕКТОР

Невирішених питань не буває.

АРТУР ЛИТВИНЧУК ГОЛОВНИЙ БУХГАЛТЕР

Артур каже: "Ніщо так часто в житті не втрачається, як рахунки на оплату послуг"

ДАНИЛО ГУЛЕВАТИЙ ОФІС-МЕНЕДЖЕР

Данило подбає про те, щоб всі завдання виконалися вчасно.

ІВАННА РИБКІНА МЕНЕДЖЕР ПО ТУРБОТІ КЛІЄНТІВ

Завжди покращуємо якість вибудованих процесів.

ІГОР БОЙКО КЕРІВНИК ЗЕД

Все буде в ялиночку.

ТЕТЯНА ВИСОКОМОРНА МИТНИЙ АГЕНТ

Якщо вам потрібно дізнатися відповіді на питання Що? Де? Коли? - набирайте Анатоліївну

ОЛЕГ СЕРАФИН МИТНИЙ АГЕНТ

Олег знає, як не допустити фінансових переплат на митниці.

ЕДУАРД ПОРТЯНКІН МИТНИЙ АГЕНТ

Ед знає, як швидко та якісно вести вас за руку при першому досвіді зовнішньоекономічної діяльності

ДМИТРО ГЛУШАНИЦА МЕНЕДЖЕР ПІДБОРУ АВТО ІЗ США

Незважаючи на свій вік, Дмитро забирає найкращі лоти з американських аукціонів

СЛАВА ФАЙЧУК АМЕРИКАНСЬКЕ ПРЕДСТАВНИЦТВО

Наша американська команда докладе максимальних зусиль, щоб ви залишилися задоволені.

ДЕНИС ГОЛОДОВ ТУРБОТА ПРО КЛІЄНТІВ

Підбір запчастин та ремонт автомобіля після американських аукціонів

Середа Владимир
ОПЕРАЦІЙНИЙ ДИРЕКТОР

Залишилися ще запитання?

Ми з радістю відповімо на будь-яке ваше питання. Просто зв'яжіться з нами.

1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right