Доставка авто з Америки

Замовити авто з США вигідніше, ніж купувати його в Україні, або тим більше “євробляху”. Зазвичай така операція займає 2-3 місяці, з урахуванням доставки та юридичного оформлення, і при цьому ви виграєте до 40% ринкової вартості автомобіля. Також варто врахувати, що експлуатація в США і його ж експлуатація в Україні – це “дві великі різниці” через відмінності в якості дорожнього покриття та контролю якості сервісного обслуговування й історії американських автомобілів.

Чому VR GROUP CUSTOMS LOGISTICS

Професіоналізм

Ми є великою митно-логістичною компанією й організовуємо процес доставки авто з США від дверей до дверей. Вам не потрібно буде перейматися з приводу документів, розмитнення, сертифікації, ми все це зробимо для вас.

Система перевірки авто

Ми повністю перевіряємо ваше нове авто. Тут і перевірка історії автомобіля по CARFAX, і фізичний огляд з відео-фіксацією, і безліч інших операцій, які виключають придбання “кота в мішку”. Працюючи з нами ви можете бути впевнені, що купите відмінний автомобіль, з яким не буде проблем.

Чесність

У нас немає прихованих платежів, ми надаємо повний і відкритий прорахунок вартості автомобіля, розписуємо етапи оплати. Ви зможете планувати свої фінанси та бути впевненими, що не заплатите ні на гривню більше, ніж буде в прорахунку.

Представництво в США

У нас є своє реальне представництво в США, співробітники якого й займаються перевіркою вашого автомобіля за місцем, а також юридичним супроводом авто в Америці.

Операційна перевага

Ми працюємо за принципом диференціації – поєднання бездоганного сервісу з операційною досконалістю. Наслідок – час на митне оформлення, сертифікації та встановлення на облік автомобіля зведено до мінімуму, тимчасового та фінансового.

Нам довіряють

Ми не залишаємо клієнта в складних ситуаціях. Завжди допомагаємо і несемо відповідальність за свою роботу. Саме тому в нашому портфоліо ви можете побачити рекомендаційні листи від відомих українських і міжнародних компаній.

Як почати з нами працювати?

Особливості придбання авто з США

Коли не варто купувати авто ІЗ США?

  • Бувають ситуації, коли купувати автомобіль в Америці – не найкраще рішення. Найчастіше ця ситуація виникає, коли треба тут-і-зараз. Адже, наприклад, доставка морем з Америки займає в середньому 60 днів, і не всі зможуть стільки чекати. Але варто пам’ятати, що за ці 2-3 місяці очікування, ви отримуєте відмінний автомобіль за ціною більш вигідною, ніж в Україні в рази.
  • Ми наполегливо рекомендуємо задуматися про можливості замовлення автомобіля з США, як на фізичну особу, так і на юридичну особу. Процедура купівлі американського автомобіля на юридичну особу практично нічим не відрізняється за принциповою схемою.

Як ошукують і чого варто остерігатися?

  • На українському ринку зараз дуже багато маленьких фірмочок, які надають подібного роду послуги, але ми хочемо звернути увагу, де можуть критися ризики.
  • По-перше, це підбір автомобіля. Фахівець, який займається підбором, повинен бути досвідченим і добре розбиратися в машинах американського ринку, знати всі тонкі місця та підводні камені, щоб ви придбали 100% якісний американський автомобіль. Такі фахівці “коштують дорого”, і маленькі фірми не можуть їх собі дозволити.
  • По-друге, перевірка авто теж коштує грошей. На жаль, одного CARFAX мало, щоб бути впевненими, тому надзвичайно важлива наявність живого представництва в США, яке і відповідальне за перевірку та доставку автомобіля по США.
  • По-третє – “непередбачувані ситуації”. Доки все йде за планом, проблем зазвичай не виникає, але варто трапитися НС, як ризики значно зростають. Саме тому відповідальні й авторитетні компанії страхують вантажі своїх клієнтів до моменту прибуття в порт призначення.
  • Задумайтесь, чи готові ви йти на такі ризики заради кількох сотень доларів?

Авто з США для юридичних осіб

Ви можете замовити автомобіль з Америки, оформивши його на свою компанію-юридичну особу. Це вам надасть низку переваг:

  • Ви отримуєте ПДВ на підприємство
  • Можна взяти на видатки автомобіль з подальшими витратами на нього
  • Ви можете ставити на витрати заправлення й обслуговування авто
  • Можливість скористатися кредитом або лізингом абсолютно реальна та проста

Доставка МОТОциклів, човнів, яхт і спецтехніки з США

  • Ви можете замовити собі не тільки автомобіль, але і, скажімо, мотоцикл. Взагалі, ми можемо привезти вам все, що їздить або плаває з повним “білим” оформленням. Якщо ви мрієте про Harley Davidson, або ж шукаєте вигідно спецтехніку для свого підприємства, то сміливо звертайтеся до нас і ми будемо раді вам допомогти.
  • Окремою нашою пристрастю є доставка човнів. Якщо ви, як і ми, затятий рибалка або просто фанат водної стихії, то нам вочевидь буде про що поговорити.

Що ще варто знати про авто з США?

Підбір автомобіля

Підбір автомобіля буде проводитися нашим фахівцем, з урахуванням всіх ваших побажань. Він підбере для вас 3-5 варіантів, опише всі переваги та недоліки, і вам залишиться лише сказати, який з автомобілів має стати вашим.

У вас не буде потреби ламати голову та сумніватися в якості, адже ми відповідальні за абсолютну надійність в підборі.

Викуп авто на аукціоні

Ми працюємо з кращими та найбільшими американськими аукціонами. Завдяки наявній системі, вам немає потреби сплачувати всю суму одразу – це дозволяє оптимально розподілити фінансове навантаження.

Після того як буде проведено викуп автомобіля на аукціоні, він буде доставлений в порт відправлення й доставка займе до порту Одеси від 30 до 60 днів.

Ремонт автомобіля

Перш ніж автомобіль пройде сертифікацію на відповідність вимогами українського законодавства, на ньому має бути повністю відновлене лакофарбове покриття, а також перевірена гальмівна система, трансмісія і двигун.

За вашим бажанням, ремонтом автомобіля можемо зайнятися ми, на спеціалізованій сервісній станції наших партнерів.

Сертифікація та постановка на облік

Після ремонту автомобіль проходить сертифікацію та ставиться на облік в державних органах – ви отримуєте українські номери.

Далі з автомобілем ви можете робити все, що забажаєте: виїжджати за кордон, продавати, дарувати або просто насолоджуватися їздою.

ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ

Яка послідовність придбання американського авто?
  1. Залишити заявку у нас на сайті, отримати консультацію, підбираємо автомобіль на аукціоні.
  2. Ваш депозит на торги в аукціоні. Торгуємо вибрані лоти, доки не виграємо бажаний автомобіль.
  3. Оплата виграного лота та комісії аукціону
  4. Доставка авто по США з аукціону в порт відправки
  5. Експедируємо автомобіль і відправка морем в Україну
  6. Оплата послуг транспортної компанії
  7. Авто доставлено – розвантажується в порту призначення та проходить процедуру експедирування
  8. Наш митний відділ актуалізує митні платежі, і ви оплачуєте безпосередньо в митницю України.
  9. Доставляємо автомобіль автовозом за призначенням
  10. Ремонт автомобіля на вашому або на наших дружніх СТО
  11. Процедура сертифікації автомобіля
  12. Постановка автомобіля на облік і сплата платежу в пенсійний фонд
Які ушкодження авто небезпечні?

Найнебезпечнішими вважаються пошкодження, які неможливо оцінити за фото і даними, наданими аукціоном. Такими вважаються waterflood, Undercarriage, Mechanical і тому подібні пошкодження, де прихований основний збиток.

Автомобіль хтось перевірить в Америці?

Так, можемо виконати індивідуальну інспекцію обраного лота, ціна варіюється від 150 до 350 у.о. в залежності від штату і віддаленості майданчика з автомобілем.

Скільки автомобіль буде коштувати в кінцевому підсумку?

Остаточна вартість американського авто залежить від багатьох факторів: аукціонна ставка, аукціонний збір, локація аукціону, вартість місця в контейнері, з якого узбережжя Америки відправка відбудеться.

Для точного прорахунку краще залишити заявку на сайті, і наш фахівець надасть детальний прорахунок.

Чи можна завезти автомобіль на юридичну особу?

Так, можна, і ви ще при цьому отримуєте податковий кредит, що не може не радувати і гріти рахунок вашого підприємства 🙂

УВАГА: Не забудьте пройти акредитацію вашої юридичної особи на регіональній митниці.

Якщо у вас є питання, залиште замовлення, і найближчим часом вам зателефонують наші фахівці. Підготують для вас всі документи на акредитацію вашої юридичної особи, щоб процедура розмитнення була максимально комфортною та безболісною для вас.

Наша материнська компанія має досвід митного очищення понад 10 років у великих вантажопотоках, в тому числі й розмитнення б/у автомобілів, що не є простою процедурою.

Я сам хочу забрати автомобіль з порту і приїхати на ньому на митницю

Ми не рекомендуємо самостійно забирати автомобіль з порту, а точніше ми не рекомендуємо їздити на автомобілі, доки він не пройде технічний огляд і сервісне обслуговування всіх необхідних вузлів.

Рекомендуємо робити доставку з порту автомобіля з США на автовозі або евакуаторі, до місця його розмитнення, і після процедури митного оформлення автомобіля, вам його доставлять на сервісну станцію ремонту вашого американського авто.

Чи сплачую я за кожні торги на аукціонах?

Виконавши підбір американського лота для торгів з попередньою його перевіркою.

Ваше завдання максимально зробити ширину вибору американських автомобілів. Сплачувати за кожну участь в аукціоні не потрібно.

Відгуки наших партнерів

"ОТП Лізинг" висловлює щиру подяку колективу компанії "ВР-ГРУП" за багаторічну плідну співпрацю, уважне ставлення та допомогу у вирішенні питань митно-брокерського оформлення вантажів.

За високий професіоналізм у вирішенні питань митного оформлення, що сприяло швидкому отриманню Національною телекомпанією України НТКУ від Європейської мовної спілки ЄВС унікального обладнання для гібридної мережі "Фуна", висловлюємо щиру подяку колективу компанії "ВР-ГРУП"

«ЗАВОД ЄВРОФОРМАТ» веде зовнішньоекономічну діяльність понад 5 років. За цей проміжок часу ми співпрацювали з багатьма брокерськими фірмами, і вже маємо уявлення про те, як повинні надаватися послуги в сфері митного оформлення.

Пів року тому ми почали роботу з фірмою «ВР-ГРУП», і в наслідку забули про багато проблем, пов'язаних із митним оформленням.

Брокерські послуги певною мірою є дуже індивідуальними, і «ВР-ГРУП» завжди вдається знайти індивідуальний підхід до кожного клієнта й надати високоякісні послуги.

А тепер - без офіціозу © Хлопці - просто молодці

Приємно вирішувати робочі питання з професійним колективом, який, зберігаючи робочу етику, одночасно веде з клієнтом ділову «дружню розмову». Така атмосфера позитивно позначається на робочому процесі та загальному результаті. За «теплий і невимушений», але водночас діловий «клімат» в колективі - окрема подяка керівництву компанії.

За цей короткий період ми відчули, що «ВР-ГРУП» - не тільки надійний партнер і високого рівня фахівці митно-брокерських послуг, які знають свою справу, а ще й чудові люди.

Компанія «Дінтернал Ед'юкейшн» - найбільший імпортер навчальної та художньої літератури в Україні, перед якою постало завдання заміни логістичної компанії в надзвичайно стислі терміни, ухвалили рішення почати співпрацю з компанією «ВР-ГРУП».

Починаючи з першого дня співпраці, компанія "ВР-ГРУП" проявила себе надійним партнером в митній логістиці, на якого можна покластися у вирішенні будь-яких складних ситуацій митного оформлення вантажу

Компанія ТОВ «ТД «КМВ» висловлює подяку ТОВ «ВР-ГРУП» і його співробітникам за співпрацю та високий рівень сервісу.

Клієнтоорієнтований підхід, розуміння наших непростих потреб і завдань, комплексний підхід до митного очищення вживаного обладнання лінії розливу SIDEL для наших виробничих потреб, дозволило судити про Ваш високий професіоналізм надання комплексу послуг митного брокера та перевезення.

За багаторічний період ведення бізнесу в Україні, ТОВ «Данон» мали можливість співпрацювати з багатьма компаніями, що надають митно-брокерські послуги.

Однак за один рік роботи з ТОВ «ВР-ГРУП» ми були приємно вражені кваліфікацією її персоналу та всебічним підходом до вивчення і вирішення поставлених завдань.

Цим листом, компанія «ВИНФОРТ» висловлює величезну подяку команді митних брокерів «ВР-ГРУП», які виявили високий професіоналізм і належне виконання своїх обов'язків, а також чудові людські якості на всіх етапах здійснення зовнішньоекономічної операції, в процесі митного оформлення вантажу «меляса бурякова», в режимі «експорт», в Полтавській митниці в період червень-вересень 2012 р.
З надією на подальшу взаємовигідну співпрацю.

ТОВ «ТЕКСТИЛЬ-КОНТАКТ» висловлює глибоку повагу та щиру вдячність

ТОВ «ВР-ГРУП» за професіоналізм та якісно надані послуги в сфері митно-брокерської діяльності, а саме в проектній підготовці документів та відстоюванні інтересів компанії.

Попри великий обсяг партії вживаного обладнання, митне оформлення було проведено в найкоротші терміни.

Висловлюємо впевненість у збереженні дружніх стосунків.

Ми високо цінуємо професіоналізм співробітників ТОВ «ВР-ГРУП» за оперативність у прийнятті рішень, за злагоджену роботу та за вміння швидко реагувати на всі наші запити і прохання.

ДПФ «Екотехніка-М» вважає компанію «ВР-ГРУП» надійним і стабільним партнером в організації та проведенні митного оформлення вантажу, а також інших брокерських послуг.

З упевненістю можемо рекомендувати ТОВ «ВР-ГРУП», як компанію-лідера на ринку митно-брокерських послуг, яка відрізняється своїм високим професіоналізмом і авторитетом. Працюючи з компанією «ВР-ГРУП», ви завжди можете бути впевнені в досягненні бажаного результату!

За час роботи з ТОВ "ВР-ГРУП", її працівники зарекомендували себе як кваліфіковані митні брокери, які добре знаються на питаннях митного оформлення вантажів в Києві, Одесі, впевнено володіють навичками призначення правильного коду номенклатури.

Уміння оперативно вирішувати виникаючі питання дозволяє значно заощадити матеріальні, трудові та людські ресурси. Неможливо не відзначити гнучкість роботи та доброзичливе ставлення до замовника. Оптимізація процесу оформлення дозволила надзвичайно швидко оформлювати вантажі, що надходять, а, з урахуванням реальних цін на послуги, досягти значного економічного ефекту.

Бажаємо колективу компанії й надалі працювати так само швидко та якісно.

"MAГO УКРАЇНА" висловлює щиру подяку керівництву та колективу ТОВ "ВР-ГРУП" за надання якісного та своєчасного митно-брокерського обслуговування по розмитненню обладнання.

Протягом багатьох років плідної співпраці з ТОВ "ВР-ГРУП", митні брокери та фахівці даної компанії зарекомендували себе як команда професіоналів високого рівня, з такими якостями як порядність, надійність, а також небайдуже ставлення до своєї справи. З цим колективом завжди приємно спілкуватися.

Бажаємо успішного розвитку, економічної стабільності, впевненості у своїх силах!

Компанія ТОВ “Фінські будівельні матеріали” користується послугами ТОВ “ВР-ГРУП” щодо митного оформлення продукції з 2013 року. За час нашої співпраці спеціалісти ТОВ “ВР-ГРУП” продемонстрували обізнаність у своїй справі, відповідальність, оперативність в роботі, найкращі фахові якості.

Від імені дирекції й усього колективу ТОВ «РІТЕРНА-УА» виражаємо щиру вдячність колективу ТОВ «ВР-ГРУП» за багаторічну працю надання митно-брокерських послуг.

Протягом усього періоду співпраці ви продемонстрували високий рівень професіоналізму, оперативно реагували на позаштатні ситуації.

Ваша організація зарекомендувала себе як надійний партнер, здатний якісно виконувати взяті на себе зобов'язання вантажно-митного декларування вантажів.

Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.

Цим листом Європейська Бізнес Асоціація підтверджує, що ТОВ "ВР-ГРУП" є членом Європейської Бізнес Асоціації з 27-01-2020. Членство на 2020 рік подовжено.

VR GROUP CUSTOM LOGISTICS

Компанія ВР-ГРУП заснована у 2010 році. Ми надаємо послуги в галузі митної логістики, а саме: митно-брокерські послуги, послуги аудиту зовнішньоекономічної діяльності, розмитнення автомобілів і спецтехніки, митне оформлення складних і нестандартних вантажів-обладнання.

Детальніше

Місія

Декларуємо відповідальність!

Мета

Постійне, безперервне вдосконалення відповідно до вимог часу.

Стабільність, забезпечена нами на тривалих договірних відносинах.

Принципи

  • Швидкість
  • Відповідальність
  • Надійність
  • Чесність
  • Конфіденційність

Наша команда

РОМАН КАЛНІБОЛОЦЬКИЙ СПІВЗАСНОВНИК, ВИКОНАВЧИЙ ДИРЕКТОР

Ми відповідаємо за те, що ми робимо.

ВОЛОДИМИР СЕРЕДА СПІВЗАСНОВНИК, ОПЕРАЦІЙНИЙ ДИРЕКТОР

Невирішених питань не буває.

АРТУР ЛИТВИНЧУК ГОЛОВНИЙ БУХГАЛТЕР

Артур каже: "Ніщо так часто в житті не втрачається, як рахунки на оплату послуг"

ДАНИЛО ГУЛЕВАТИЙ ОФІС-МЕНЕДЖЕР

Данило подбає про те, щоб всі завдання виконалися вчасно.

ІВАННА РИБКІНА МЕНЕДЖЕР ПО ТУРБОТІ КЛІЄНТІВ

Завжди покращуємо якість вибудованих процесів.

ІГОР БОЙКО КЕРІВНИК ЗЕД

Все буде в ялиночку.

ТЕТЯНА ВИСОКОМОРНА МИТНИЙ АГЕНТ

Якщо вам потрібно дізнатися відповіді на питання Що? Де? Коли? - набирайте Анатоліївну

ОЛЕГ СЕРАФИН МИТНИЙ АГЕНТ

Олег знає, як не допустити фінансових переплат на митниці.

ЕДУАРД ПОРТЯНКІН МИТНИЙ АГЕНТ

Ед знає, як швидко та якісно вести вас за руку при першому досвіді зовнішньоекономічної діяльності

ДМИТРО ГЛУШАНИЦА МЕНЕДЖЕР ПІДБОРУ АВТО ІЗ США

Незважаючи на свій вік, Дмитро забирає найкращі лоти з американських аукціонів

СЛАВА ФАЙЧУК АМЕРИКАНСЬКЕ ПРЕДСТАВНИЦТВО

Наша американська команда докладе максимальних зусиль, щоб ви залишилися задоволені.

ДЕНИС ГОЛОДОВ ТУРБОТА ПРО КЛІЄНТІВ

Підбір запчастин та ремонт автомобіля після американських аукціонів

КАЛНИБОЛОЦКИЙ РОМАН
Исполнительный директор
Остались еще вопросы?
Мы с радостью ответим на любой ваш вопрос. Просто свяжитесь с нами.
[]
1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right